همزمان با هفته ملی مهارت با همکاری اداره کل شیلات و آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان افتتاح شد: «نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور»کارگاه آموزش طبخ آبزیان

کدخبر:۶۳۱۷۵

البرزگلستان/با هفته ملی مهارت و افتتاح «نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور»کارگاه آموزش طبخ آبزیان ، با همکاری اداره کل شیلات و آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، در این دوره آموزش طبخ آبزیان یک روزه که با هدف ارتقا سلامت با مصرف آبزیان، در محل پارک شهر شهرستان گرگان، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علاقمندان با روش پخت ۵ نوع غذا با استفاده از ماهی و میگو آشنا شدند.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی که با استقبال علاقمندان برگزار شد، طرز تهیه سالاد میگو، قلیه ماهی، ماهی شکم پر، میگو پفکی و خوراک میگو، توسط مربی مجرب آشپزی استان به مخاطبین آموزش داده شد.

گفتنی است همواره یکی از رسالت های اداره کل شیلات گلستان ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و افزایش سرانه مصرف ماهی و میگو به عنوان غذای سلامتی در جامعه بوده است که برگزاری دوره های آموزش طبخ آبزیان به صورت رایگان در سطح استان از جمله برنامه های شیلات در این زمینه می باشد.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۲ ب.ظ

دیدگاه