آذری مدیر کل فرودگاه های گلستان ازرشد بی سابقه پروازهای نوروزی به مقاصد مختلف پروازی خبرداد

البرز گلستان/مدیر کل فرودگاه های استان گلستان ضمن بیان رشد ۹۰ درصدی جابه جایی مسافران از فرودگاه گرگان در ایام نوروز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۶۷ نفر از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به مقاصد مختلف جا به جا شدند.

رامین آذری” مدیر کل فرودگاه های استان گلستان  در خصوص آخرین آمار رسمی عملکرد فرودگاه های استان گلستان در ایام نوروز ۹۶۶ گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۶، فرودگاه بین المللی گرگان، شاهد رشد بی سابقه پروازهای نوروزی به مقاصد مختلف پروازی بوده است.

وی در همین راستا افزود: پروازی های نوروزی فرودگاه گرگان که از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه داشت، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به طور قابل ملاحظه ای رشد داشته است.

* رشد ۵۷ درصدی پرواز های نوروزی در گلستان

“آذری” تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده در راستای افزایش پروازهای فرودگاه گرگان و استقبال خوب مسافرین نوروزی، پروازهای نوروزی فرودگاه گرگان با ۵۷ درصد افزایش، به تعداد ۱۸۴ پرواز رسید.

* رشد ۹۰ درصدی جا به جایی مسافران با هواپیما در ایام نوروز

مدیر کل فرودگاه های استان گلسان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص میزان جا بجایی مسافران نوروزی با هواپیما در گلستان گفت: در این مدت تعداد مسافران جابجا شده از فرودگاه بین المللی گرگان با رشد نزدیک به ۹۰ درصد، به تعداد ۱۴ هزار ۷۶۷ نفر رسید.

وی افزایش مسیرهای پروازی ، ایجاد مسیرهای جدید همزمان با ارتقاء کیفی سطح خدمات فرودگاهی ، از مهمترین برنامه های اداره کل فرودگاههای استان گلستان بوده است.

* افزایش تعداد پرواز های شرکت هواپیمایی “ایران ایر”  در گلستان

“اذری” همچنین از راه اندازی خط جدید پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به گرگان و بالعکس در روز های چهارشنبه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این پرواز پس از استقبال مردم و افزایش مسافران در این خطوط پروازی در دستور کار قرار گرفته است و به امید خدا در سال جدید و با ورود هواپیما های نو، از این ناوگان جدید حمل و نقل در این مسیر پروازی بهره خواهیم برد.

لازم به ذکر است، فرودگاه بین المللی گرگان در حال حاضر در مسیرهای تهران-مشهد – زاهدان -کیش -اصفهان بصورت روزانه و هفتگی پرواز دارد.همچنین بصورت مستمر در طول سال (هر هفته) پروازهای عتبات عالیات برقرار می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۱ ب.ظ

دیدگاه