مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان :بخشی از مطالبات وصول شده در هر شهرستان را برای پایداری برق شبکه همان شهرستان هزینه می کنیم

 مهندس نصیری :بخشی از مطالبات وصول شده در هر شهرستان را برای پایداری برق شبکه در همان شهرستان هزینه می کنیم

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری البرز گلستان  مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به همراه حجت مزنگی مدیر اداره حراست و اکبری روابط عمومی شرکت و ایمانیان مدیر برق شهرستان با مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی در محل فرمانداری دیدار کردند.
در این دیدار مهندس نصیری به تشریح اقدامات صورت گرفته درشهرستان کردکوی پرداخت .

وی تعامل و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان با واحدهای تولیدی را مثبت دانست.

مهندس نصیری با تأکید بر هماهنگی و تعامل بیش از پیش در حل مشکلات، به تقویت زیرساخت های شهرستانی در بخش برق  وصول مطالبات را از اولویت های کاری شرکت توزیع برق استان قلمداد کرد و اظهار کرد: در نظر داریم بخشی از مطالبات وصول شده در هر شهرستان را برای پایداری برق شبکه در همان شهرستان هزینه نماییم.

جمالی فرماندار کردکوی ضمن تقدیر از مدیریت های توزیع برق این شهرستان بر فراهم شدن همه زیر ساخت ها برای برق رسانی به تمام نقاط و صنایع تاکید کرد.
جمالی بر ضرورت و اهمیت تقویت خطوط برق تاکید کرد و افزود: نصب تیرهای برق و خطوط توزیع برق شهرستان در بعضی از مناطق نیازمند توجه جدی است.
وی اظهار امیدواری کرد برق استان در راستای حفظ و نگهداری، تقویت و تعویض و تعمیر خطوط برق و روشنایی راه های اصلی و معابر روستایی شهرستان نگاه جدی تری داشته باشد.
مدیرعامل توزیع برق استان نیز با اشاره به برنامه های وزارت نیرو در استان و شهرستان گفت: انشاا… با برنامه ریزی صورت گرفته مسائل موجود در سطح شهرستان با نگاه کارشناسی بررسی و اقدام می گردد./ منبع روابط عمومی

1441266080_img_6556

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۳ ب.ظ

دیدگاه