آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با مدیرکل وکارکنان منابع طبیعی استان : آب و خاک سرمایه های اساسی استان می باشد / باید تمام توان خود این منابع ارزشمند حفظ شود

به گزارش البرز گلستان / دیدار کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با حضرت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهندس قزل سفلو در قالب فایل اطلاعاتی و پخش ویدیو به بیان گزارش کاملی از اقدامات اجرایی و پروژه های اداره کل منابع طبیعی پرداختند.

و سپس حضرت آیت الله نور مفیدی با اشاره به اهمیت فراوان منابع طبیعی اظهار داشتند: “بایستی مسئولین منابع طبیعی خود را در قالب مسئولیت صرفا اداری نگاه نکنند و نیاز است خیلی فراتر فکر کنند و انگیزه ها قوی تر باشد.”

وی ادامه دادند:” استان ما استان کشاورزی ست و آب و خاک سرمایه های اساسی ما می باشد درنتیجه باید تمام توان خود را گذاشته تا این منابع ارزشمند حفظ شود.”

ایشان با تاکید بر تلاش حداکثری در اجرای پروژه ها افزود:” کارها و اقدامات باید اصولی واعتبارات به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شود تا نتیجه مطلوب و بهینه ای گرفته شود.”

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کردند:” فرهنگ سازی از  اقداماتی ست که باید توجه ویژه ای بدان شود. با انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مردم را به سمت حفظ و اجرای منابع ارزشمند شایق شوند. بایستی مردم را به سمت مشارکت در پروژه های اقتصادی- مشارکتی منابع طبیعی که در نهایت به هدف حفظ آن برنامه ریزی شده ، سوق داده شوند.”

آیت الله نورمفیدی بیان کرد:”همانگونه که در روایات اسلامی و روایات پیامبر(ص) آمده است هر کاری بایستی براساس دانش باشد، در نتیجه بایستی نسبت به مسایل نگاه عمیق، علمی و براساس آخرین دانش و اطلاعات روز داشته باشیم.

وی در خاتمه اعلام کرد:” نسبت به سرمایه ها و ذخایر استانی خود بسیار حساس ومسئولیت پذیر باشید و در اقدامات و کارهای خود حتما مردم را در نظر داشته باشید.”

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه