انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان باحضورمسئول امور استان‎های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاداسلامی/مدیر مسئول البرز گلستان با اکثریت آرا عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات استان شد

مدیر مسئول البرز گلستان با اکثریت آرا عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات استان شد

البرز گلستان /دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان امروز با حضور علیرضا نظری مسئول امور استان‎های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و ۶۷ نفر از اعضای خانه مطبوعات استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در جریان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در بخش خبرنگاران ۹ نفر کاندیدا شده بودند که پس از شمارش آرا

در بخش مدیران مسئول نیز محمدصالح افتخاری مدیر مسئول البرز گلستان با ۴۰ رای، محمد آریان نیا با ۳۷ رای و منیره جندقی با ۲۱ رای در این بخش انتخاب شدند.

و در رقابتی بسیار نزدیک سه کاندیدا به نام‎های زهره رجبی از خبرگزاری فارس، سیدجواد حسینی از نشریه پژواک سخن و عبدالقیوم آق آتابای از گنبدکاووس با ۲۸ رای انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول نشریات نیز محمدصالح افتخاری با ۴۰ رای، محمد آریان نیا با ۳۷ رای و منیره جندقی با ۲۱ رای در این بخش انتخاب شدند.

وحید عرب احمدی به عنوان تنها گزینه کاندیداتوری در بخش خبرگزاری‎های با ۴۹ رای در این بخش منتخب شد.

عقیل مهقانی با ۳۹ رای و هادی علمدار با ۳۴ رای در بخش بازرسی خانه مطبوعات حائز بیشترین آراء شدند و ابوطالب ندری با ۲۹ رای عضو علی‎البدل در این بخش انتخاب شدند.

۱۲۴نفر از اعضای خانه مطبوعات گلستان در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان حق رای داشتند که از این تعداد ۶۸ نفر در جلسه حضور داشتند.

دومین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان پس از ماه‎ها تعویق با حضور جمعی از خبرنگاران در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

001_15

001_15001_13

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاه