مهندس حسینی سرپرست بنیاد مسکن استان گلستان درنشست با گروه خبر البرز گلستان:رسانه ها مطالبات مردمی وخدمات ارائه شده رادرحوزه بنیادمسکن بصورت جهادی مطالبه و پیگیری کنند/اجرای عملیات طرح هادی در ۵۲۰ روستا

البرز گلستان مهندس حسینی، سرپرست بنیاد مسکن استان گلستان در دیدار با افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان و مهندس مسلم افتخاری سردبیرهفته نامه صبح گلستان اظهار کرد:رسانه ها بازوان دستگاههای اجرایی در اطلاع رسانی دوجانبه دستگاهها با مردم و مردم با رسانه ها هستند.
وی افزود:رسانه ها مطالبات مردم بویژه در حوزه بنیاد مسکن را اطلاع رسانی کنند تا مردم از حق قانونی خود که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنان فراهم کرده مطلع شوند.
مهندس حسینی سپس تاکید کرد:اقدامات رسانه ها در جریان سیل گلستان ستودنی بود و بسیاری از موانع با آگاهی بخشی مردم مرتفع شد.
وی در مورد حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ره و خدمات آن در استان خاطرنشانکرد:حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ره و به تبع آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد عمومی در خدمت مردم بوده و هست و واگذاری امور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طی سالیان گذشته نشان از اعتماد مسئولان نظام به بنیاد و کارنامه درخشان خدمت است.
سرپرست بنیاد مسکن استان گلستان در مورد نقش رسانه ها در انعکاس اخبار بنیاد مسکن گفت :رسانه ها در حوزه عملکرد بنیاد هم مطالبات مردمی و هم خدمات ارائه شده را بصورت جهادی مطالبه و پیگیری و مدیران ما موظف به همکاری با رسانه در این راستا می باشد.
مهندس حسینی در ادامه در مورد اقدامات انجام شده در بنیادگفت:اقداماتی که از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان انجام شد در ۵۲۰ روستا عملیات طرح هادی اجرا شده است.

وی ادامه داد: فاز یک (زیرسازی، آسفالت و جدول) در ۱۶۰ روستا انجام شد و در ۴۴ روستا نیز فاز ۲ به پایان رسیده است.

مهندس حسینی افزود: طی این مدت ۲۲ سال، زیر سازی آسفالت معابر ۷۷۲ کیلومتر با عرض ۷ متر انجام شد.

وی با بیان اینکه ۶۷۰ کیلومتر طول برای هدایت آب‌های سطحی به صورت جوی، جدول و کانال ساخته شد افزود: ۴ و نیم هزار متر مربع، راه‌ها نیاز به بازسازی و آسفالت دارد.

حسینی با اشاره به اینکه در حوزه قیر رایگان ۵۸۹ روستا بهره‌مند شدند گفت:۶ میلیون و ۶۰۰ متر مربع از محل ۲۶ هزار تن قیر رایگان دریافتی، باز سازی شد.

سرپرست بنیاد مسکن گلستان گفت: یکی از اهداف طرح هادی، توسعه روستا‌ها است که بر این اساس، ۵۳۸ روستا نیاز به بازنگری مانند، سنجش فضا، نقشه برداری دارند که در این راستا تاکنون ۲۷۲ روستا بازنگری شدند.

حسینی افزود: در برنامه سال ۹۹، ساخت ۳ هزار مسکن محرومین در برنامه کاری ما قرار دارد.

او با بیان اینکه تلاش ما رفع غبار محرومیت از رخ روستا‌های کم برخوردار است گفت: از اهداف دیگر طرح هادی، ایجاد امید در دل مردم و بهسازی محیط زندگی آن‌ها ست.

در این نشست افتخاری ضمن یاد مهندس زمانی نژاد مدیر کل مرحوم بنیاد مسکن و قدر دانی از زحمات وی در بنیاد مسکن و حسن انتخاب مهندس حسینی و تقدیر از نسرکانی مدیرروابط عمومی فعال بنیاد  و گرامیداشت ایام تاسیس بناد مسکن انقلاب اسلامی آن را یک نهاد برخواسته از انقلاب و در بطن نظام نام برد که امیدواریهای زیادی نسبت به خانوادهای محروم و روستایی  بوجود آورده است.

وی نقش رسانه ها را در ارائه عملکرد مثبت سازمانها رابسیار تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: روابط عمومی ها و رسانه دوبال موفقیت مدیران خدمتگزار می باشند که استفاده مدیران از ظرفیهای رسانه می تواند امید و نشاط را در جامعه ساری کند

مدیر گروه خبر البرز گلستان در ادامه ضمن تقدیر از برنامه های مهندس حسینی بعنوان یک مدیر جوان و پویا و جهادی ودارای برنامه علمی و فنی خوب در این زمینه برای وی و همکارانشان آرزوی موفقیت نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه