آشنایی با هنرمندان شعبده باز مطرح ایران ( این قسمت عماد پاک نیت مقام دوم جشنواره سراسری شعبده بازان _ گرگان ) از اراک

 

عمادپاک نیت درحال حاضر در سبک های تردستی با کارت، Manipulation، استیج و خیابانی فعالیت دارد

البرز گلستان  در راستای فعالیت های هنر نشاط آور شعبده بازی  و معرفی فعالان این زمین در سطح استانها کشور و همچنین معرفی جوانان مستعد این بخش توسط استاد بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران اینبار به معرفی یکی دیگر از جوانان فعال در این رشته می پردازیم

 

بیوگرافی هنر مند شعبده بازعماد پاک نیت
عماد پاک نیت هستم و ۵سال است هنرجوی شعبده شده‌ام. متأسفانه در آغاز فراگیری شعبده -به علت کمبود امکانات و در دسترس نبودن مرجع تعلیم و استاد- مجبور شدم تنها با تمرین و اتکا بر آموزش‌های مجازی به سطح متوسطی از مهارت در تردستی برسم که البته از نظر خودم قابل قبول نبود! پس تصمیم گرفتم برای تقویت پایه های هنری و ارتقاء کیفیت اجراهایم با یک استاد تمام عیار به نام محمد تورینتو در تهران مکاتبه کنم. این مرد مسیر رشد مرا هموار کرد و پس از تایید سطح کیفی شعبده هایم مرا در محضر خود پذیرفت. با هزینه هایی که عمدتا از سوی خانواده تامین میشد و دستمزد اجراها کفاف‌شان را نمی‌داد و صد البته با تمرین و پشتکار خودم که نشأت گرفته از عشق من به شعبده بود، موفق شدم اجرایی متفاوت با سبک خاص خودم را ارائه دهم که با استقبال فراوان رو به رو شد.
در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب گواهینامه رسمی موسسه هنری پریستو و اخذ عضویت انجمن بین‌المللی شعبده‌بازان ایران تحت نظر دکتر بهروز کریمی شدم که بزرگترین افتخار من در طول دوران فعالیتم بوده است.
درحال حاضر در سبک های تردستی با کارت، Manipulation، استیج و خیابانی فعالیت میکنم.

تهیه خبر توسط استاد بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران و امیرعلی افتخاری عضو انجمن شعبده بازان بین المللی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۱ ق.ظ

دیدگاه