برگه برنده دیگری برای استانداری /استاندار گلستان طی حکمی مهندس احمدسردارزاده را به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراها منصوب کرد.

البرز گلستان/حسن صادقلو استاندار گلستان طی حکمی مهندس احمد سردارزاده را به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراها منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
با توجه به تجربه، تخصص، تعهد، جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر امور شهری و شوراها منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و سیاستهای دولت جمهوری اسلامی و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب، موفق و موید باشید.

حسن صادقلو

استاندار استان گلستان

با استعفای مهندس چراغعلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسامی مختلفی به عنوان گزینه رسیدن به کرسی دفتر امور شهری مطرح شدند که در نهایت معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به دور از جنجال های سیاسی وبا هوشمندی لازم مدیرعامل سابق سازمان مدیریت پسماند استان را پیشنهاد و استاندار گلستان دکتر صادقلو، در حکمی مهندس احمد سردارزاده را به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان منصوب کردند.

مهندس احمد سردارزاده در انتخابات دور سوم شورای شهر کردکو  عضو علی البدل شورای شهر کردکوی، شد و پس از آن به عنوان شهردار کردکوی انتخاب و در دوران ۵۰ ماه شهرداری خود با مدیریت و برنامه ریزی صحیح در کنار تعامل با سایر دستگاه ها  تحولات قابل ملاحظه ای در شهر کردکوی به ارمغان آورد،وی در دوران شهرداری خود به عنوان شهردار نمونه کشوری نیز انتخاب شدند.

مهندس سردارزاده به مدت یک سال نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی استان گلستان

 بوده و با توجه به سوابق وی میتوان امیدوار بود که وی تحولات خوبی در سطح شهرداری های استان به وجود بیاورد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵ ب.ظ

دیدگاه