تقدیر استاندار گلستان از عملکرد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان :چرخه سوخترسانی نقش بسزا و پر رنگی در توسعه بخشهای صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل و … دارا می باشد

استاندار گلستان از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تقدیر کرد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت گلستان، هادی حق شناس باحضور در ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان ضمن برشمردن مزایای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور از عملکرد مجموعه تلاشگران عرصه سوخترسانی تقدیر و تشکر نمود.

وی سپس به اهمیت فعالیت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: چرخه سوخترسانی نقش بسزا و پر رنگی در توسعه بخشهای صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل و … دارا می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان نیز ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور دکتر حق شناس در جمع کارکنان منطقه، سوخترسانی را بعنوان یکی از راهبردی ترین فعالیتهای زیربنایی در حرکت چرخه اقتصادی دانست و توجه به فعالان و تلاشگران این عرصه را مورد تاکید قرار داد.

عیسی افتخاری سپس با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور افزود:جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی، کاهش آلودگی هوا و کاهش قاچاق سوخت از مزایای اجرای این طرح می باشد.

وی با بیان گزارشی از عملکرد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان و میزان مصرف انواع فراورده های نفتی در سطح استان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ملی، بیش از پیش شاهد اصلاح الگوی مصرف جهت کاهش مصرف بنزین و افزایش مصرف سی ان جی در کشور باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۹ ب.ظ

دیدگاه