دکتر صادقلو استاندار گلستان درهمایش ۲۴ خرداد گلستان :رویکرد دولت توسعه ای و مشورتی و دقیقا دنبال حل مطالبات اصلی مردم است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان همایش دومین سالروز ۲۴ خرداد و ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی درامروز عصر طی مراسمی با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دکتر صادقلو استاندار گلستان معاونین استاندار مدیران کل فرمانداران و نیروهای ستاد دکتر روحانی در انتخابات و جمعی از جوانان و علمای اهل تشیع و تسنن در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار گردید.

در این همایش دکتر صادقلو استاندار گلستان ضمن تبریک این ایام ضمن برشمردن محسنات دولت دکتر روحانی از شاخصه های این دولت را شاخصه هزینه و فایده نام برد وی از شاخصه های دیگر این دولت اعتدال و تدبیر و امید افزایی نام برد .

دکتر صادقلو در ادامه بیان داشت : رویکرد دولت رویکرد توسعه ای و مشورتی است و رویکرد این دولت تصمیم یک شبه نیست .و دقیقا دولت دنبال حل مطالبات اصلی مردم است .

وی سپس اظهار داشت : این دولت تحریم را مدیریت کرد و مبحث هسته ای را نیز مدیریت کرد واین دولت تورم را با بیش از ۴۰درصثد تحویل گرفت ولی الان در حدود ۱۵ درصد می باشد.

استاندار گلستان در قسمتی از سخنانش  گزارشی از عملکرد استانداری را بیان نمود و اظهار داشت : ما سند آمایش استان را آماده کردیم که این سند اصل توسعه است .همچنین نظریه پایش درسال ۱۴۱۴وسال۱۴۰۴را نیز تمام کردیم .

وی سپس ادامه داد: ما سند جامع دستگاهی ۴۳ دستگاه را تمام کردیم و همچنین سند امنیتی استان را با ۲۹ عنوان امنیتی تمام  و استخراج کردیم .و ما ۵۷ عنوان فعالیت ها را شاخص کردیم و ۲۷ پروژه محور توسعه را از آن گرفتیم .

استاندار گلستان همچنین از افتتاح ۹۳۵پروژه به مبلغ ۴۴۸میلیارد تومان در دهه فجر ۹۳ و افتتاح ۵۷۸ پروژه به مبلغ ۴۸۹میلیارد توام در هفته دولت با همکاری بخش خصوصی نام برد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۵ ب.ظ

دیدگاه