دکتر زنگانه استاندار گلستان در دیدار با جامعه ایثارگران:خانواده های شاهد و ایثارگر از سرمایه‌های نظام هستند

کدخبر:۶۱۹۶۶

البرز گلستان/

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان صبح امروز ۱۷ خرداد ضمن سرکشی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان با جامعه ایثارگری به دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) گفت: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، نه از باب نیاز آنها به این دیدارها بلکه از باب تکریم و توجه به مواریث فرهنگی است که خانواده شهدا و ایثارگران نماد فرهنگ ایثار، جهاد و گذشت هستند و با توجه به آن برای جامعه لازم است.

دکتر رمگانه گفت: شهدا، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند توفیق خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا را خواستاریم.

وی در ادامه خانواده های شاهد و ایثارگر را از سرمایه‌های نظام برشمرد و افزود: باور داریم که در راه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تنها نیستیم و شهدا در هر قدم از این مسیر الهی ما را یاری می‌کنند

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راه خدمت خانواده معزز شهدا و ایثارگران به کار می بندیم گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی را ارتقا می بخشد.

استاندار گلستان پس از شنیدن مشکلات جامعه ایثارگری استان دستورات لازم را به دستگاه های اجرایی جهت رفع مشکلات این قشر معزز صادر نمود.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۰ ب.ظ

دیدگاه