دکتر خاکی فرماندار گرگان جلسه مشترک ستاد انتخابات گرگان و آق قلا خبرداد : توجه به واقعیت های اجتماعیِ، استقبال ازحضور حداکثری در پای صندوق های رأی

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان جلسه مشترک ستاد انتخابات گرگان و آق قلا با حضور “دکتر خاکی “فرماندار گرگان،”هیوه چی”فرماندار آق قلا،”عتیقی”رییس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان گرگان و اعضای ستاد انتخابات گرگان و آق قلا در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار شد .

فرماندار گرگان بیان داشت: انکارناپذیرترین و مؤثرترین عامل ایجاد تقویت و اعتماد اجتماعی انتخابات است.

این جلسه که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در جهت برگزاری انتخاباتی قانونی و مردمی تشکیل گردید فرماندار گرگان با یاد ۴۰۰۰شهید استان گلستان و ۱۴۰۰شهید شهرستان گرگان و با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و موفقیت روز افزون برای دولت تدبیر و امید بیان داشت: انتخابات مهمترین مألفه دموکراسی است ،مردم خواست و اراده خود را با رأی مخفی به نمایش می گذارند .

وی افزود: برای آنکه بتوانیم اعتماداجتماعی را تقویت نماییم باید به وفاق اجتماعی توجه نماییم و وفاق اجتماعی نیز حاصل اعتماد اجتماعی است و از اعتماد اجتماعی است که ما به توسعه اجتماعی خواهیم رید.

خاکی گفت: همه سرمایه های اجتماعی که در لایه های پنهانی جامعه نهفته اند به مجریان انتخابات نگاه دارن که ما چه اندازه و به چه نسبتی آنان را می بینیم و دیده شدن همه سرمایه های اجتماعی خروجی انتخابات ما می باشد .

فرماندارظهار داشت : آنچه که مشارکت حداکثری را تأیید می نماید نوع نگاه ما به نوع حضور آحاد مردم است .

دکتر خاکی اذعان داشت: اگر امروز کشور ما امن ترین کشور جهان است حاصل اعتماد اجتماعی است که در بین مردم وجود دارد و ماباید بتوانیم بستر فعالیت های اجتماعی را تقویت و گسترش دهیم .

وی افزود: مردم در همه مناسبت ها و فعالیت ها تاکنون توانسته اند نقش خود را با حضور خود خوب ایفا نمایند و برای استقبال از حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نیز بایدبه بسیاری از واقعیت های اجتماعی توجه نماییم .

دکتر خاکی به اجرای دقیق قانون تأکید کرد و گفت: باید در اجرای انتخابات به مر قانون توجه شود و مردم بدانند انتخاب آنها از اهمیت زیادی برخوردار است واین می تواند توسعه و وفاق اجتماعی را به ارمغان آورد.

فرماندار در ادامه به مشارکت اقوام اشاره کرد و افزود: هرچه ما بتوانیم مشارکت اقوام را داشته باشیم مطمئناً مشارکت حداکثری را بیشتر خواهیم داشت .

در ادامه “هیوه چی”فرماندار آق قلا بیان داشت: ستاد انتخابات آق قلا آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات را دارد .

وی حق الناس بودن رأی مردم را سیاست فرماندار آق قلا دانست و افزود: آخرت خویش را به دنیای هیچ شخص و جریانی نخواهیم فروخت و خرسندی مردم و موفقیت نظام اساس کاری ما است .

همچنین “عتیقی”رییس هیأت نظارت بر انتخابات گرگان گفت: ملاک و شاخص ما در حوزه عملکردی قانون است و قانون تکلیف حوزه اجرا و نظارت را به خوبی تعیین کرده است .

وی افزود: همدلی و همزبانی دولت و ملت و تحقق سیاستهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارمان قرار داده ایم .

عتیقی بیان داشت: هیچ سخنی از مجموعه ما بیرون نخواهد آمد مگر آنکه آن کلام از لسان رییس محترم هیأت نظارت بر انتخابات استان باشد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۶ ب.ظ

دیدگاه