میرباقری مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان:جریانهایی وجود دارد که با تخریب یک سری از انسانهای پاک می خواهندبر تل این تخریب کاخ بسازند

به گزارش گروه فرهنگ و جوان پایگاه خبری البرز گلستان به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان و گروه مشاوران جوان استانداری گلستان همایش جوان و سبک زندگی قرآنی امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور میرباقری مدیر کل سیاسی امنیتی و ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان و آیت الله حسین خراسانی از مفسرین قرآن و جمعی از مدیران استانی و مشاوران جوان ادارات کل برگزار گردید .
میرباقری مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این همایش ضمن بیان فضائل ماه رمضان گفت : ماه رمضان گره خورده به قرآن که در قرآن آمده است شهر الرمضان الذی انزل القران .
وی در ادامه افزود: کتاب قران قدیمی ترین سند دنیای اسلام است و هیچ کتابی قدیمی تر از قرآن نیست .و از ویژگی این کتاب این است حتی یک واو آن اضاف نیست و هر چه در آن هست از سوی حضرت حق است .و این کتاب ونامه درس زندگی ماست.
میرباقری در باره زمان نوشتن قرآن بیان نمود: نوشتن قرآن از زمانی که نبی اکرم مبعوث به رسالت شد این کتاب شروع به نوشتن شد و در آیه اقرا بسم ربک الذی خلق نیز به آن اشاره شده .
وی همچنین افزود : قرآن از افتخارات این دین کامل است قرآن نوری است که ما متوجه آن نشدیم همه مشکلات که متوجه جامعه امروزی انسانی برای همین است. اگر قران با این همه ویزگیها ی بلندش در متن زندگی ما قرار گرفت ما نباید این همه گرفتاریها را داشته باشیم .و داستانهای قرآن سراسر درس زندگی است و می گوید در کجا باید درست حرف بزنیم و رفتار انسان را ترسیم می کند.
وی در ادامه بیان داشت : امروز در مسائل سیاسی بد اخلاقی های داریم که فلان آقا را رد کنید برای اینکه برادرش و یا خواهرش فلانی است اگر قرآن در مسیر زندگی ما بود این اتفاق نمی افتاد.
مدیر کل سیاسی امنیتی استاندار ی در باره تخریب انسانهای  پاک در جامعه اظهار داشت : گاهی پشت جریانهایی قرار می گیرپم که با تخریب یک سری از انسانهای پاک بر تل این تخریب می خواهند کاخ بسازند .
وی در خاتمه بیان داشت : یکی از فصلهای درخشان  زندگی ما انسانها  می باشد که قلبی که در جوان است از تعصب بدور است و قرآن کتاب زندگی ماست و ماه رمضان ماهی است که ظرفیتها خود را باید توسعه بدهیم .
IMG_8290

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۹ ب.ظ

دیدگاه