فرماندار بندرگز : بزودی بنا دروازه ورودی استان گلستان در بندرگز احداث می گردد

به مناسبت بعثت پیامبر اکرم جمعی از فعالین اجتماعی و فرهنگی غرب استان دیداری با میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز داشته اند در این دیدار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ابتدا هریک از حاضرین در جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت بعثت رسول اکرم و انتخاب فرماندار جدید مسائل مختلفی را در زمینه کمک به مسئولین نظام خصوصا در فرمانداری ها اعلام نمودند و حرکت خود را حرکت عزم ملی در راستای مدیریت جهادی نام بردند و همچنین این جمع در زمینه های مختلف جهت توسعه شهرستان اعلام همکاری نمودند .

سپس علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان بندر گز ضمن تشکر از حضور این جمع در محل فرمانداری و اعلام حمایت آنان در جهت رشد و توسعه شهرستان و غرب استان بیان نمودند که : در نظام مردمی مردم ولینعمت ما می باشند و اگر در این جایگاه قرارگرفتیم بنا به این می باشد که خدمتگزار و در خدمت مردم باشیم بخصوص بزرگان و نخبگان جامعه و از نظرتشان بهره مند شویم و همه این نظرات دوستان داده اند نشان از دلسوزی و دغدغه ای می باشد که به نظام و مسئولین نظام دارند .

میرزائی در ادامه افزود : پیشنهاد داده شد که فرمانداران حوزه غرب نشستی داشته باشیم و با وفاق و همدلی در خدمت منطقه باشیم و موفقیت هر دولت ومسئولی بدون همراهی ملت و مردم میسر نیست .

 

فرماندار بندر گز سپس در باره برنامه های رشد و توسعه شهرستان افزودند : بر نامه ما در جهت رشد و توسعه شهرستان می باشد و ما در حال تنظیم توسعه شهرستتان هستیم که زوایای مختلف توسعه در ان دیده شده البته انتظارات مردم که بجا می باشد در آن لحاظ شده از جمله بحث توسعه و گردشگری و سرمایه گذاری در سواحل بندرگز.

وی سپس از طرحهای خود بحث دروازه استان را بیان نمودند که : از برنامه های بعدی که در دست اجرا وتدوین می باشد بحث دروازه ورودی استان گلستان می باشد که در ابتدای ورودی شهر بندرگزاین بنا احداث شود .

و در بحث اشتغال نیزیکی از مسائل ومعضلات جامعه همین است ستاد ساماندهی جوانان را داریم .

فرماندار شهرستان بندرگز در خاتمه بیان نمودند که در راستای توسعه شهرستان بنا می باشد که همایش توسعه شهرستان با حضور نخبگان و دلسوزان شهرستان برگزار گردد و در این راستای قرار می باشد از تمامی نخبگان و صاحب اندیشان دعوت بعمل اید .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ

دیدگاه