آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان :خورشید امام بود که همه را جمع کرد حتی مراجع و حوزه های علمیه

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت ایام دهه جشن انقلاب در شب پیرورزی انقلاب در مسجد جامع شهرستان کردکوی با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقی در استان گلستان وامام جمعه گرگان و امام جمعه شهرستان کردکوی فرماندار و خانواده های شهدا و رزمندگان و مردم شهرستان کردکوی برگزار گردید در این جشن پیروزی انقلاب آیت الله نورمفیدی طی سخنانی ضمن عرض تبریک به همین مناسبت به تمامی مسلمان و آزاد مردان جهان بیان نمود : ۳۶سال از انقلاب اسلامی میگذرد ولی هنوز تحلیل های فراوانی میگذرد که چه بود و چه شد و انقلاب اسلامی به شکلی بود که برای تحلیل گران قابل تحلیل نبود .

وی سپس ادامه داد: نوعا انقلابهای زیادی ددر جهان اتفاق می افتد مثل انقلاب کبیر فرانسه و اکتبر روسیه و چین و تحلیل گران می خواستند انقلاب اسلامی ایران را در همان قالب قرار بدهند و لی میدیدند که شرایط انقلاب اسلامی با آن شرایط فرق میکند.و این انقلاب هیچ سنخیتی با آنها ندارد.

آیت الله نورمفیدی در ادامه افزو.د: انقلابهای روسیه و فرانسه و چین اصلا خدا و ایمان در آن نقشی نداشت و لی این انقلاب اسلامی از اعتقادات دینی توده های مردم و عشق به اهل بیت و امام حسین (ع) بود و گستردگی انقلاب فرا گیر بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در باره ویژگی بارز امام بیان نمود: این خورشید امام بود که همه را جمع کرد حتی مراجع و حوزه های علمیه را حضرت امام کاری کرد که دین را احیا نمود و دین را از گوشه زندگی مردم به متن زندگی مردم آورد.

وی در باره تاثیر مسائل اقتصادی در بروز انقلاب اسلامی گفتند : اگر مسائل اقتصادی عامل انقلاب بوده چرا آنهایی که وضع مالی و زندگیشان خوب بوده وارد این کار شدند و حتی زندان رفتند و شکنجه شدند و شهید.

و ادامه داد :ایمان محور این انقلاب بوده وادامه این انقلاب همین است .

ایت الله نورمفیدی سپس ادامه داد در دستگاه امام زمان فساد پیدا نمی شود و مسله اقتصاد وعدالت و اخلاق و مبارزه با فساد که این همه مقام معظم رهبری روی این مسائل تاکید می فرمایند مسئله فساد ومبارزه با فسادبا جلسه و سخنرانی حل نمی شود فسادی که این روزها همه می شنویم ۳هزار دلار ۱۲هزار دلار

حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان سپس در باره مسائل مطرح شده در رسانه های بیگانه در باره فساد مالی در حکومت اسلامی : بزار مردم از من بشنود و از شبکه های خارجی نشنود و حکومت اسلامی و آنچه که اما م می خواست پیاده شود باید تمام توان همه مسئولین مجلس و قوه قضایه دولت با تمام قوا در جهت حل مشکلاتی پیدا کردیم باید برنامه ها به سمتی حرکت کند انشالله در دلمان امید پیدا شود که داریم می رویم به این سمت که اصلاح می شویم.

آیت الله نورمفیدی سپس ادامه داد: راههای روزنه فساد را باید بست آن روزنه های که فساد وارد اقتصاد کشورمی شود باید بست. اگر روزنه ها باز باشد چه تاثیری دارد.

نمانیده ولی فقیه در استان گلستان در خاتمه بیان نمود : ما این امید را داریم وحکومت اسلامی نمی تواند نقضها و ضعفهای درون خود را نادیده بگیردباید اینها بایداصلاح شود گاهی طرحهایی به مجلس می رود از سوی دولت طرحهای که اساسی می باشد با دو فوریت یا سه فوریت آنرا درون مجلس به تصویب برساند.

پیش از نماینده ولی فقیه در استان گلستان دکتر جمالی فرماندار شهرستان کردکوی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه فجر و عرض خیر مقدم به حضور نماینده ولی فقیه در گلستان و سائی مدعوین مطالبی را به اختصار بیان نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۴ ق.ظ

دیدگاه