تاکیدفرماندارگرگان درشورای سلامت و کارگروه پسماند:کلیه مراکزدرمانی و بهداشتی موظف به امضای قرارداد با سازمان مدیریت پسماند جهت مدیریت پسماند عفونی شدند

به گزارش سرویس سلامت البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان،روز جاری جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان و کارگروه مدیریت پسماند در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار شد .

در این جلسه “دکتر خاکی”فرماندار گرگان با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت غذایی اظهار داشت: امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری ما قرار دارد و باید مرکز بهداشت با جدیت این موضوع را پیگیری نماید .

فرماندار شهرستان گرگان در مورد کشتارگاه شهرستان گرگان بیان داشت: این مکان با تمام نواقص و معایبی که شاید در آن وجود داشته باشد ،ظرفیتی برای شهرستان می باشد و باید تلاش شود آن معایب را برطرف نماییم و باید با بروز رسانی این مکان جایگاه آن را در مرکز استان حفظ نماییم .

فرماندار درادامه به انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: هرتنشی ممکن است در شهرستان به انتخابات خدشه وارد نماید و نیاز است هرنوع فعالیتی که انجام می شود به اهمیت انتخابات و حضور گسترده مردم نیز توجه شود.

دکترخاکی همچنین در جمع اعضای کارگروه مدیریت پسماند اظهار داشت: شهرداریهای گرگان،جلین و سرخنکلاته هرچه سریعتر نسبت به ارسال یک نسخه از عقدقرارداد با پیمانکار در خصوص اجرای طرح تفکیک زباله از مبدآ به اداره محیط زیست گرگان اقدام و گزارش آن را در جلسه آتی ارائه نمایند.

وی تأکید کرد: کلیه درمانگاهها ،مطب پزشکی و دندانپزشکی جهت مدیریت پسماند عفونی خود با سازمان مدیریت پسماند قرارداد امضاء نمایند و یک نسخه از قرارداد مذکور را به اداره محیط زیست جهت پیگیری های بعدی ارسال نمیاند .

فرماندارگرگان در خاتمه افزود: از این پس دربیمارستانها پس از امحاء پسماند عفونی و تأیید محیط زیست، زباله از طریق شهرداری انتقال یابد .

1447756276_img_7284

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۲ ب.ظ

دیدگاه