کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان : شعار امسال ما گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز می باشد

به گزارش خبرنگار البرز گلستان محمد خسین کمیلی رئیس مجمع خیر ین گلستان طی نشستی با اصحاب رسانه استان گلستان که در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پر ورش گلستان  برگزار گردید شرکت نمود .

در این نشست کمیلی ضمن بیان اینکه در کارهای خیر استانهای دیگر از استان ما جلوتر هستند گفت : شما وقتی وارد استان خراسان می شوید می بینید در خیابانها صندوق های خیریه بسیار فراوان و جود دارد  ولی متاسفانه در استان ما کمتر این امر استقبال می شود.

رئیس مجمع خیرین گلستان سپس افزود : ما متاسفانه در سطح استان نداریم کسانی که با مکنت خود کارهای بزرگ انجام بدهد بعنوان مثال شرکت فرش مشهد تا کنون سه مدرسه در سطح استان ماساخته است .

وی سپس به خبر نگاران حاضر در جلسه خواست :من از نشریات و مطبوعات می خواهم تا در این زمینه مقاله بزنند و مردم را به این امر خیر تشویق کنند تا مردم به کارهای خیر عادت کنند .

وی سس ر باره مشکلات آموزش و پرورش بیان نمود: من از قشرهای مختلف می خواهم تامین تجهیزات و هوشمند سازی هر کلاس افزون بر ۶۰ میلیون ریال هزینه دارد و این مساله نیازمند کمک جمعی خیرین و مردم است.در این راه یاری برسانند. و مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم و اولیاءدانش آموزان حل نمی شود ما از قشرهای مختلف می خواهیم در این راه ما را یاری برسانند همه با هم دست به دست هم بدهیم و کار را جلو ببریم .

کمیلی سپس در باره شعار امسال خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور گفت : در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه برگزار می شود بااین شعار به سوی عملیاتی شدن کار رفتند : گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز

وی سپس ادامه داد: ما نیز در استان گلستان این همایشی را در ۲۰اردبیهشت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با بیش از ۴۵۰ نفر مدعو از ساعت ۹صبح الی ۱۴ داریم و همه خبرنگاران  رادعوت به حضور در این همایش می کنیم

وی در خاتمه ضمن اینکه ما سه مدرسه پارسال تحویل داده ایم که یکی را آیت الله نورمفیدی در گنبد ساخته و ودومین را پیغمبر قلی موحد در گمیشان ساخته و سومین را که ما بنام خیراندیشان نام گذاری نمودیم با کمک کارمندان و فرهنگیان و جمعی از خیرین ساخته شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸ ق.ظ

دیدگاه