غراوی  فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی : در هفته دولت امسال ۷۴ طرح اقتصادی و اشتغالزایی در بندر ترکمن با اعتبار ۳۷۹ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

کدخبر: ۶۳۸۶۶

البرزگلستان/عبدالغفور غراوی  فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:  از  تعداد ۶۹ طرح عمرانی با ۳۵۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان،  ۴۸مورد افتتاح با اعتبار۶۸ میلیارد تومان ۲۱ کلنگ زنی با اعتبار۲۹۳میلیارد تومان و ۵ طرح اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرائی آن آغاز می شود.

وی افزود:  نیروگاه ۱۶ مگاواتی کانساز خزر با ۲۶۰ میلیارد تومان،  حفر دو حلقه چاه آق امام و قره تپه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان،  آسفالت محور ۵ پیکر به بصیر اباد با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان،  افتتاح اورژانس ۱۱۵ با مشارکت خیران،   زیر سازی معابر با ۸ میلیارد و ۸ میلیون تومان،   اففتاح مرغداری گوشتی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و پروار بندی گوسفد با اعتبار ۶ میلیارد تومان از مهم ترین طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

غراوی گفت:   از محل سفر ریاست جمهوری در بخش کشاورزی  ۹۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان،   صنعت ۱۳۵میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان،   خدمات ۲۳۱میلیارد و ۸۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بازگشایی خیابان جمهوری که مشکل تردد راه اهن داشت که برای مردم مشکلات ترافیکی زیادی را بوجود اورده بود در سفر ریاست جمهوری مورد توجه ویژه قرار گرفت و مجوز رفع مشکل این خیابان داده شد و شهرداری در مرحله مطالعه و براورد هزینه برای بازگشایی این خیابان است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه