رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز خطاب به دانشجویان در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز:شما آینده سازان و قوه عاقله کشور هستید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز خطاب به دانشجویان در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز:شما آینده سازان و قوه عاقله کشور هستید.

 

دکتر مجید محمدنژاد در این مراسم که در سالن همایش شهید سلیمانی واحد برگزار گردید گفت: وظیفه و رسالت دانشگاه تربیت درست این قوه عاقله در کشور است و ما و همه مسولین موظفیم بسترهای لازم برای رشد و پرورش آنها را فراهم نماییم.

 

شما دانشجویان در حساسترین، مهم‌ترین، دوره طلایی و تکرارنشدنی زندگانی خودتان قرار دارید و باید در این دوره سرنوشت ساز آینده خودتان و کشور را برنامه ریزی کنید.

 

نقش دانشگاه در توسعه همه جانبه نقشی مهم و انکارناپذیر است و شما عنصر تعیین کننده و سرنوشت ساز در این امر مهم هستید.

 

دانشگاه محل بارور کردن مهارت‌ها و توانمندی‌ها است.لذا از این فرصت استفاده نموده و با توانمندسازی خود درعرصه های مختلف علمی،پژوهشی و فرهنگی آینده کشور را تضمین کنید.

 

گفتنی است تاکنون بیش از ۶۵۰ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکتری تخصصی در مهرماه سال‌جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی منطقه مشغول به تحصیل شده اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه