مهندس غلامعلی شهمرادی مخابرات منطقه گلستان: تعداد ۱۲۷۲ مدرسه روستایی در استان به سرویس اینترنت پرسرعت تجهیز خواهند شد

هوشمند سازی مدارس روستایی استان توسط مخابرات منطقه گلستان در حال اجراست

البرز گلستان پروژه هوشمند سازی مدارس روستایی بر اساس توافق سه جانبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت آموزش و پرروش و شرکت مخابرات ایران به مرحله اجرا درخواهد آمد .
مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این مطلب افزود: پروژه هوشمند سازی مدارس روستایی که با هدف تامین و برقراری سرویس adsl در بیشتر از ۳۰ هزار روستای کشور اجرا میشود به شرکت مخابرات ایران واگذارشده است .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اجرای این طرح در استان گلستان همچون سایر مناطق کشور گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده واطلاعات اخذ شده تعداد ۱۲۷۲ مدرسه روستایی در استان در این طرح به سرویس اینترنت پرسرعت تجهیز خواهند شد که عملیات اجرایی پروژه اعم از فراهم نمودن امکانات فنی ، تعریف سرویس و … درنهایت تحویل سرویس در حال انجام است .
وی از تجهیز ۲۲۳ مدرسه تا کنون به این سرویس خبر داد و گفت: اطلاعات اولیه سه شهرستان مینودشت ، گنبد و آق قلا نیز توسط نمایندگان ادارات کل فناوری اطلاعات ، آموزش و پرورش و مخابرات منطقه گلستان در دست بررسی است .
لازم به ذکر است اولین جلسه کنترل پروژه این طرح چهارشنبه ۲۷ فروردین سال ۹۹ با حضور مدیران آموزش و پرورش، فناوری اطلاعات و مخابرات منطقه گلستان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد و پس از بررسی جزئیات اجرای طرح ، تکالیف مربوط به هر حوزه ابلاغ و مقررشد هر چهارشنبه جلسات کنترل پروژه جهت رصد مراحل اجرایی و اتخاذ تصمیمات لازم برگزار شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

دیدگاه