پیام رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی بمناسبت مشارکت حماسی و حد اکثری در انتخابات

کدخبر:۵۲۹۰۱
به گزارش البرز گلستان گروه فرهنگ /پیام قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی بمناسبت مشارکت حماسی و حد اکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸خرداد۱۴۰۰

با سلام و احترام وضمن تبریک به  انتخاب شایسته ملت بزرگ  ایران جهت انتخاب  دکتر سید ابراهیم رئیسی بعنوان سیزدهمین رئیس جمهور  ملت فهیم ایران ، پیام حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و شورو نشاط آنان برای تایید نظام سیاسی و اجتماعی  به دنیا این است که نظام اسلامی ماندگار است و توطئه های دشمنان اسلام  خنثی شده است.

بی شک در طول تاریخ  تاکنون اسلام این چنین مردمی فهیم ،زمان سنجش ،بادرایت ،صمیمی و صادق وبا شخصیت به خود ندیده است، مردم ما شایسته  خدمت هستند.گله‌مندی مردم از شرایط سخت زندگی است ولی از نظام دلسرد نیستند.مردم ما وفاداری خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند و در دوران دفاع مقدس حماسه های رزمندگان و جان فشانی آنان فراموش ناشدنی است.ولی شرکت در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰ حماسی تر ،پرشورترو اثر بخش تر بود.

تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات ظهور پیدا کرد، واثر بیانیه دوم رهبر انقلاب به جوانان درحضور مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق رای، تعیین کننده بود ودرحقیقت  خواسته آنها نشان داد که خلاقیت ذاتی وهوش مشارکت پذیری وزمان شناسی آنان همواره راه گشاست.

درانتخابات سیزدهم بازهم دست های بریده سرداردلها همچون علامت راه نما مسیر را نشان دادوملت دانست تا به کدام سمت حرکت کند وانتخاب شایسته خود را انجام دهد. مردم ما باوفاداری به ولایت فقیه و نظام اسلامی این را تا به حال به خوبی نشان داده است.

 مسئولان وظیفه دارند بااین انگیزه حضور مردم تلاش بیشتر کنند و پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به دنیا این است که این نظام ماندگار است و دشمنان کمتر به فکر این هستند که برای ما مشکل امنیتی ایجاد کنند.

به خاطر وعده ها و انتظاراتی که به مردم داده شده و باید برآورده می‌شد، برخی از حضور در انتخابات دلسرد شدند و  باید تلاش کنیم با خدمت صادقانه آن دسته از ملت فهیم ایران، این مردم ارزشمندرا با دادن انگیزه مضاعف به اعتمادشان برگردانیم وتوطئه های دشمنان را بخشکانیم.

نقش رسانه‌ها برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری درانتخابات بی‌بدیل بود،ودرک کردیم مردم با حضورشان می‌توانند برای حل مشکلاتی که از آن گله‌مندند، نقش‌آفرین باشند.

من از مردم با فرهنگ و فهیم شهرستان کردکوی ، فرهنگیان توانمند و اثر بخش شهرستان که با مشارکت ۶۵ درصدی خود میزان ادراک و فهم سیاسی اجتماعی خود را به منصه ظهور رساندند از مشارکت بالا ی آنان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

دیدگاه