صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان از امضا تفاهنامه بین اتحادیه نظارت و هماهنگی استان و اداره کل فنی و حرفه ای استان جهت توسعه آموزش در تشکلهای زیرمجموعه خبرداد

‌کدخبر:۶۶۰۷۰

‍البرز گلستان/مدیر تعاون روستایی گلستان خبر داد:تفاهم نامه همکاری سه جانبه مدیریت تعاون روستایی استان گلستان، اتحادیه نظارت و هماهنگی استان و اداره کل فنی و حرفه ای  گلستان جهت توسعه آموزش در تشکلهای زیرمجموعه این مدیریت به امضاء رسید.

 

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی گلستان؛

حجت اله صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان در این زمینه گفت: در راستای گسترش تعاملات وهمکاری های مشترک و با هدف ارتقاء خدمات و زیرساخت های توسعه آموزش در سطح شبکه تعاونی ها و اتحادیه های تحت پوشش این مدیریت و برگزاری کارگاههای آموزشی با اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان، تفاهم نامه سه جانبه مابین مدیریت تعاون روستایی گلستان، اتحـادیه نظارت و هماهنگی استان و اداره کل فنی و حرفه ای گلستان در تاریـخ ۱۸ آبان سالجاری به امضاء نهایی رسید.

 

وی در ادامه اضافه کرد: این تفاهم نامه با هدف بهره گیری مطلوب از ظرفیت های قانونی وجایگاه حقوقی شبکه تعاونی ها و جهت دهی و راهبری فعالیت های اقتصادی آنان به سمت اشتغال پایدار و کارآفرینی منعقد شد.

 

صالح المومنین همچنین اعلام کرد: با عنایت به ظرفیت های شناخته شده در حوزه تعاونی های روستایی به عنوان بستر مناسب در امر توسعه اشتغال و کارآفرینی و با هدف بهره گیری از ظرفیتهای بالفعل آنان که در این تعاونی هادر حال انجام است ، برنامه همکاری های سه جانبه مدنظر می باشد.

مدیر تعاون روستایی گلستان در پایان اظهار داشت: بر اساس مفاد این تفاهم نامه و توافقات صورت گرفته، این مدیریت بـا معرفی تعـاونی های متقاضـی و با همکاری اتحادیه مربوطه نسـبت به شـناسایی نیاز شـرکتها جهت برگزاری کارگاههای آموزشی اقدام مینماید.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۰ ق.ظ

دیدگاه