رحمان نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان مطرح کرد: طرح ترنج و تسهیلاتی که به واسطه آن به شرکت‌ها و اعضای تعاونی‌ها و همه صنوف پرداخت می‌شود

البرز گلستان/رحمان نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در بار ه آخرین طرح های بانک و  بخشش جرائم و و نحوه ارائه تسهیلات اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک تخصصی وحمایتی در بخش تعاون آمادگی ارائه کلیه تسهیلات در قالب عقود اسلامی به شرکتهای تعاونی و سایر بخشها رادارد.

وی افزود: از آن جمله تسهیلاتی که در قالب کارگروه تسهیل رفع موانع تولید معرفی می شود. با نرخ مصوب بانک تسهیلاتی به واحد صنعتی اعطا می شود.

نوروزی تاکید کرد: تا کنون ۲۹ شرکت وشخص در کارگروه تسهیل به مبلغ ۲۹۰میلیارد ریال معرفی شدند و تا کنون ۱۳ مورد مصوبه بانک را اخذ کرده اند و ۳فقره انعقاد قرارداد پرداخت شده است.و بقیه در شرف پرداخت می باشند.

نوروزی با اشاره به طرح “ترنج” بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: بر اساس این طرح، تسهیلات مورد نیاز با نرخ سود ۱۴ درصد به شرکت‌ها و اعضای تعاونی‌ها پرداخت می‌شود. این طرح ادامه دار خواهد بود و به همه صنوف تعلق می‌گیرد.

همچنین افزود: بر اساس این طرح  ۱۰۰ درصد جرائم تاخیر مشتریانی که مطالبات غیر جاری خود را تا ۳۱ شهریور ماه پرداخت کنند بخشیده می‌شود.

.وی گفت: بانک توسعه تعاون بازوی مالی بخش تعاون کشور محسوب می شود و با اینکه تنها بمدت هفت سال در قالب بانک خدمت کرده اما دارای ۲۰ سال سابقه کار به عنوان صندوق تعاون درکشور بوده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیدگاه