آئین افتتاح اولین شعبه vip بانک مسکن استان گلستان درشهرستان کردکوی با حضور مدیریت شعب بانک، فرماندار و امام جمعه شهرستان

به گزارش البرز گلستان صبح امروز سه شنبه افتتاح اولین شعبه vip بانک مسکن استان گلستان   در شهرستان کردکوی  با حضور غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان قدمنان فرماندار شهرستان شیخی امام جمعه شهرستان و هزار جریبی رئیس مخابرات شهرستان و کارکنان ستادی بانک و مشتریان و معتمدین شهرستان  راه اندازی شد.

غفوریان در این آئین افتتاحیه گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک خدمتگزار  وبا ارائه خدمات نوین بانکی در فعالیت و شکوفائی اقتصاد کشور بخصوص در بخش مسکن فعال می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مشتریان بانک آنان دا به عنوان جز بخش جدایی ناپذیر بانک دانست و افزود:بانک مسکن با ۳۲مدیریت استانی و ۱۲۳۰ شعبه در خدمت مردم و بخش مسکن می باشد.

مدیریت شعب بانک مسکن گلستان در ادامه در باره پروژه جدید بانک مسکن شهرستان کردکوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی این پروژه بیان کرد:  با توجه به سیاستهای بانک که در یک طرح ۴ساله باید ۲۰درصد  از شعب تعطیل شوند وبا توجه به تعطیلی شعبه سردار جنگل در شهرستان نیاز مردم در این منطقه به بانک مسکن مشهود بوده لدا بحث افزایش بنا و تعییرات عمده در شعبه شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی این شعبه را اولین شعبه در سطح استان نام فرد که با خدمات نوین بانکی و فضای وسیع تر و مفیدتر  در خدمت مشتریان می باشد.

غفوریان سپس تصریح کرد:در شعبه کردکوی ۲ونیم  برابر سپرده تسهیلات پرداخت شده است  که ۲۰درصد از تسهیلات فعلا فریز شده ودر مطالبات می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۸ ق.ظ

دیدگاه