شیر توماج فرماندار گمیشان :استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی دولت برای روستاها و شهرها زمینه ساز توسعه و رونق خواهد شد

البرز گلستان فرماندار گمیشان در جلسه بررسی روند اعطای تسهیلات و وضعیت اشتغال شهرستان های غرب استان اظهار داشت: پایداری اشتغال ایجاد شده امری لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج اشتغال را مهمترین برنامه دولت در سطح کشور برشمرد و گفت: استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی دولت برای روستاها و شهرها زمینه ساز توسعه و رونق خواهد شد.

وی افزود: شهرستان ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلفی دارد و استفاده از آنها می تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار را بوجود آورد.

فرماندار گمیشان در پایان بر افزایش سهمیه ناوگان حمل و نقل، تکمیل پایانه شیلاتی، ارائه مشاوره توسط دستگاه های عضو ستاد اشتغال تاکید کرد.

این جلسه به میزبانی فرمانداری کردکوی و با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران غرب استان، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مسئولین استانی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولین استانی بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و کارآفرینی امید حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه