طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد:کسب رتبه سوم کشوری در سال گذشته در پرداخت تسهیلات رونق تولید با ۷۹۰ میلیارد تومان به ۲۰۵ طرح و واحد تولیدی

با هدف رفع موانع تولید صورت گرفت :
برگزاری ۴۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در ۶ ماهه ابتدایی سالجاری
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در دویست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت : در ۶ ماهه ابتدایی سالجاری با هدف رفع موانع تولید۴۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گلستان برگزار شده است .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در دویست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید ، ضمن بیان این مطلب گفت : در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۳۶ جلسه کارگروه تسهیل با ۳۴۴ مصوبه در استان برگزار شده بود که در ۶ ماهه امسال به ۴۳ جلسه با ۶۲۴ مصوبه رسیده است .
وی گفت : در سال گذشته استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با ۷۹۰ میلیارد تومان به ۲۰۵ طرح و واحد تولیدی در رتبه سوم کشور قرار گرفت .
به گفته وی در سال ۹۸ نیز که ثبت نام آن از ابتدای شهریور ماه شروع شده تا کنون ۷۵ طرح جهت اخذ ۵۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده که بانکها در حال بررسی جهت پرداخت به این طرح ها هستند و از همه بانکها تقاضا داریم در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح تسریع نمایند .
طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از محل تبصره ۱۸ گفت : از محل این طرح نیز ۳۹ طرح جهت دریافت ۲۹۸ میلیارد تومان تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که امیدواریم این تسهیلات نیز هر چه سریعتر به بدنه تولید استان تزریق شود .
گفتنی است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید ایشان اخذ گردید .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه