معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ازبهره برداری ۱۲ پروژه در حوزه راهداری اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در استان خبرداد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:۱۲ پروژه راهداری در هفته دولت بهره برداری شد


البرز گلستان/معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد: از ۱۲ پروژه در حوزه راهداری اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت و با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، “عادل مصدقی” در مراسم بهره برداری متمرکز از این پروژه ها به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل،گفت: این پروژه ها شامل ۱۰ پروژه مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راههای استان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال، پروژه احداث رادیه و برید و مقاوم سازی پل آق امام در حوزه شهرستان آزادشهر با اعتبار ۲ میلیارد ریال و پروژه اجرای بلوک مفصلی در سه راهی کلاله –کلاله با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می شود.

وی، هدف از اجرای این پروژه ها را، حفاظت و صیانت از سرمایه ملی راه ها، افزایش عمر مفید جاده ها، تامین ایمنی کاربران راه ها، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش زمان سفر و کاهش تصادفات جاده ای برای خدمت رسانی به هموطنان و هم استانی ها بیان کرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با اشاره به بخش مهمی از این پروژه ها که در شهرستان ها به اجرا درآمده اند، افزود: عملیات روکش آسفالت محور گرگان- شاهرود(توسکستان) به طول ۵ هزار متر و لکه گیری بزرگراه گرگان- فاضل آباد به طول ۲۴ هزار مترمربع از مهمترین پروژه های اجرا شده در شهرستان گرگان می باشد.

به گفته مصدقی، در حوزه شهرستان کردکوی نیز، عملیات مرمت و بهسازی آسفالت جاده قدیم سه راهی ولاغوز- کردکوی – نوکنده به طول ۳۵۰۰ متر و جاده قدیم گرگان- کردکوی به طول ۱۳۵۰ متر اجرا شدند.

در حوزه شهرستان کلاله هم مصدقی گفت که عملیات روکش آسفالت در محور گنبد- کلاله (بایلر) به طول ۱۱۰۰ متر و سه راهی کلاله- کلاله به طول ۲۳۰۰ متر و بلوک مفصلی میانی به طول ۶۲۰۰ متر در همین محور به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس نیز، عملیات مرمت و بهسازی محور اینچه برون- داشلی برون- گنبد به طول ۲۵۰۰ متر و محور گنبد-کلاله به طول ۱۳۰۰ متر اتمام یافت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، روکش آسفالت سه راهی یساقی- بندرترکمن-گمیشان به طول ۳۰۰۰ متر، محور بندرترکمن- بندرگز به طول ۵۰۰۰ متر و محور بندرترکمن- آق قلا به طول ۴۵۰۰ متر و عملیات مرمت و بهسازی در حوزه شهرستان های گمیشان، بندرگز و آق قلا به ترتیب ۲۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر و ۴۵۰۰ متر اتمام و به مرحله بهره برداری رسید.

     اداره روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۶ ق.ظ

دیدگاه