مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح فاز اول راه روستایی گلیداغ – قرناوه در مراوه تپه خبرداد

کد خبر:۵۷۱۰۵

البرز گلستان/باحضور مدیرعامل بنیاد علوی کشور:
فاز اول راه روستایی گلیداغ – قرناوه در مراوه تپه افتتاح شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با ابراز خرسندی از تحقق آرزوی دیرینه مردم شرق استان در حوزه شهرستان مراوه تپه،گفت: فاز نخست راه روستایی گلیداغ – قرناوه به سمت مراوه تپه به طول ۶ کیلومتر امروز با حضور مدیرعامل بنیاد علوی کشور به بهره برداری رسید.
مهدی میقانی روز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در حاشیه مراسم بهره برداری این پروژه با استفاده از ظرفیت های مردمی منطقه،به پایگاه خبری اداره کل افزود: بهر ه برداری کامل این پروژه مسیر گلیداغ – قرناوه به سمت مراوه تپه را ۲۵ کیلومتر نزدیک تر می کند.
وی با اشاره به اینکه طول قرارداد پروژه ۸ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن ( قطعه دوم مسیر) آسفالت شده ،اظهارداشت: اجرای این پروژه از سال ۹۹ با همت و مشارکت های مالی مردمی و علمای منطقه و همیاری بنیاد علوی، فرماندار و نمایندگان محترم مجلس در کوتاهترین زمان ممکن اجرا شد.
میقانی،میزان رقم ریالی هزینه شده برای اجرای این ۶ کیلومتر را ۶٫۳ میلیارد تومان بیان و اظهار امیدواری کرد که باقیمانده این پروژه نیز در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: این پروژه نمونه بسیار خوبی برای استفاده از توان مردمی در اجرای پروژه های زیرساختی حوزه راه می باشد.
انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۹ ب.ظ

دیدگاه