دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در آئین هفته حمل و نقل خبر داد: فعالیت و تلاش ۱۷۶ شرکت در بخش باری و ترانزیت بین الملل با ۱۶ هزار و ۳۰۰ راننده شبانه روزیدر استان

کدخبر:۷۴۸۶۴

البرز گلستان/ دکتر مصدقی  مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گلستان امروز پنجشنبه ۷ دیماه در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل که با حضور استاندار و نماینده مجلس و و نمایندگان گروه های حمل و نقل شرکت داشتندگفت: در دور اول سفر رییس جمهور تعهداتی و مصوبات سفر ۱۰۰ درصد اجرایی شد و
۲۰۰ مبلیارد تومان تخصیص گرفتیم که کار انجام شد.

وی افزود: در سفر دوم هم اتفاقات خوبی افتاد، ۳۳۰۰ میلیارد تومان مصوبات داشتیم و ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری تخصیص داده شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درادامه گفت: در نه ماهه اول امسال پنج میلیون تن کالا جابجایی داشتیم و در وزن کالا هم دو درصد افزایش داشتیم ، در بخش حمل و نقل مسافر بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر جابجا شده که با ۱۸ درصد رشد مواجه هستیم.

دکترمصدقی تصریح کرد: ۱۷۶ شرکت در بخش باری و ترانزیت بین الملل داریم که ۱۶ هزار و ۳۰۰ راننده شبانه روزی تلاش می کنند ، ضمن اینکه۱۴۸۲۴ ناوگان در بخش بازی و مسافر فعال هستند .

وی گفت :  ۹۵ نقطه پرتصادف در استان داریم، و۳۱ نقطه خطر آن برطرف شده و در دو سال گذشته روشنایی راههای استان نیز به ۲۶۰ کیلومتر رسیده است.

دکتر مصدقی بیان کرد: تردد ۲۵ هزار ناوگان باری با رشد ۴۱ درصدی در ۹ ماهه اول سال که ۳۰ درصد آن ترانزیت بود که نشان از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم با کشورهای همسایه دارد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۱ ب.ظ

دیدگاه