دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان: انتظار تقویت اعتبارات شهرستانی را از فرمانداران داریم

کدخبر:۷۱۹۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

انتظار تقویت اعتبارات شهرستانی را از فرمانداران داریم

البرزگلستان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به توزیع شهرستانی اعتبارات تملک دارایی قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: از فرمانداران تقاضا داریم که برای تقویت فصل حمل و نقل شهرستانی اداره کل اهتمام و توجه ویژه را با روسای شهرستانی تابعه داشته باشند.

عادل مصدقی در سومین جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و برخی از کارشناسان افزود: کمک و مساعدت فرمانداران در این زمینه موجب همکاری اداره کل با طرح های شهرستانی مطابق با موافقتنامه های سازمانی خواهد شد.

وی، نگاه ملی به اعتبارات عمرانی استان را مناسب ارزیابی کرد اما رتبه اعتبارات استانی اداره کل را در شان اداره کل و استان ندانست.

مصدقی ادامه داد: چابک سازی سیستم و اثربخشی آن منوط به تغییر و تحولات اداری است و عمل به دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی خود باعث تحولات شگرفی در مجموعه می شود.

وی ادامه داد: سلامت اداری هم موضوع مهمی است که با اقتدار و تکریم ارباب رجوع و پیمانکاران و مشاوران در سرلوحه کار ما قراردارد.

در ادامه جلسه ضمن تبادل نظر و رسیدگی به امور اداری و مالی مجموعه؛ معارفه و تکریم معاونت فنی و راههای روستایی و رئیس شهرستان مراوه تپه نیز انجام شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹ ب.ظ

دیدگاه