دبیرشورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گلستان:جمهوریت و دموکراسی هر جا خطر می افتد تشکل ها و نهاد های مدنی بیشتر هزینه می دهند

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان نشست  شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار گردید در این جلسه که دبیران احزاب قانونی و گروهای مختلف و قومیتها و زنان حضور داشتند با دستور جلسه انتخاب رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب بر نامه های انتخابات اسفند ماه برگزار گردید.
در این نشست حاج علی اصغری دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی و دبیرشورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب طی سخنانی در بین نمایندگان احزاب بیان نمود:نهادهای مدنی جایگاه ویژ ه ای دارند وهر چه نهادهای مدنی جدی تر باشند نشاط وتحرک و استحکام نظام  جامعه  بیشتر می شود.
وی درادامه در باره نقش تشکل ها در جامعه اظهار داشت : جمهوریت و دموکراسی هر جا خطر می افتد تشکل ها و نهاد های مدنی بیشتر هزینه می دهند و لی افراد دراین پروسه کمتر دچار هزینه می شوند.
علی اصغری سپس افزود : افرادی برای جلوگیری ا ز حضور نهادهای مدنی در جامعه سعی در استفاده از ابزارهای مختلفی می نمایند ضمن اینکه اگر مردم و روزنامه ها و نهادهای مدنی در جامعه انتقاد می کردند هیچ کس جرا ت نمی کرد به حیطه مردمی وارد و تجاوز کند.
دبیر شرای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گلستان در مورد انتقاد از دولت در جامعه تصریح نمود: حتی دولت ما نیز باید مورد نقد قرار بگیرد چون ما نهاد مدنی هستیم و اگر انتقاد نشود آنها نیز بطرف انحصار طلبی می روندو بخاطر همین بیشترین حمله به نهادهای مردمی صورت می گیرد.
وی ضمن درخواست از دبیران احزاب قانونی اعلام نمود:نهادهای مدنی جرا ت و حسارت خود را در نقد و بررسی داشته باشند وضمن اینکه از دولت حمایت خود را دارند در کنارش نقدهم داشته باشند.
وی در باره نقش مطبوعات و رسانه و نخبگان و نهاد های مدنی در جامعه یاد آوری نمود: نهادهای مردمی مورد اعتماد مردم هستند و روزنامه نگاران و نخبگان و رسانه ها نیز یقینا تاثیر مثبتی در جامعه دارند.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در باره برنامه انرزی هسته و تفاهم نامه آن بیان داشت : انرزی هسته ای اراده ملی و مردمی بوده و افرد فرصت طلب در پی آن بودند که این اتفاق نیافتد ولی جسارت دولت تدبیر وامید و حمایت مقام معظم رهبری توانسته است نتیجه را به نفع نظام ومردم نهائی کند.
وی همچنین ضمن انتقاد از منتقیدین هسته ای اطهارکرد: غالبا معترضین کسانی هستند که ریشه در انقلاب ندارند و یا قبول ندارند و ما باید موضوع هسته ای را جدی بگیریم و نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز حمایت های جدی از رزمندگان عرصه دیپلماسی داشتند و ما نیز از ایشان تشکر داریم .
حاج علی اضری دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی و  دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در خاتمه ضمن تاثیر حضور مثبت سید حسن خمینی در استان گلستان بیان داشت : تخریب بیت امام با آمدن سید حسن خمینی توسط مردم گلستان خنثی شد و استان گلستان و مردمش در این زمینه در سطح کشور پرچمدار حمایت از بیت حضرت امام شدند ضمن آنکه نوه مرحوه سید احمد خمینی و فرزند سید حسن خمینی در ایام ماه رمضان مدت ده روز در استان ما نماز اقامه و همچنین منبر رفتند و این باز مزید برعلت شد که فرزندان امام استان گلستان را ویژه قبول دارند و این باعث افتخار مردم این سرزمین می باشد.
همچنین دراین جلسه میر احمدی دبیر حزّ اعتماد ملی بعنوان رئیس دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب انتخاب شدند.
همچنین مهندس بسنجیده عضو حزب اعتماد ملی کشور و استان گلستان طی سخنان کوتاهی بیان نمود که: ما تجربیات تلخ و شیرینی را تا کنون تجربه کردیم و درا نتخابات مجلس کاندیداهای مجلس تا زمانی از غربال در نرفتند مصداق نیاوریم و خوشبختانه دکتر حسمپن روحانی توانستند جمله پاسپورت ایرانی و ریال ایرانی را یر می گردانیم در حال تحقق می باشدو تورم در کشور قابل قبول و کنترل شده است و ما باید خودمان خود راشکست ندهیم ضمن اینکه وحدت و ایثار دوستانه باید داشته باشیم تا به نتیجه برسیم و اگر در انتخابات نتیجه نگیریم قطعا ضرر می کنیم .
همچنین کلانتری رئیس حزب اراده ملت بیان داشت : شورای اصلاح طلبان با ۲۵ حزب وارد انتخابات می شوند و دبیر مجمع زنان از حضور خانم دکتر راکعی بزودی در گلستان را اعلام نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۰ ب.ظ

دیدگاه