معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان:مسئولان برگزاری انتخابات، اخلاق مداری را سرلوحه کارهایشان قرار دهند

به گزارش گروه خبر سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات در مراکز ۹ استان کشور بصورت الکترونیک برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان گلستان بصورت دستی و همانند سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

“علی اصغر طهماسبی” در دومین جلسه ستاد انتخابات استان که به ریاست دکتر صادقلو استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته ریاست محترم جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای نگهبان و وزیر کشور در همایش استانداران، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی ، مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداریها و فرمانداران سراسر کشور به بیان باید ها و نباید های انتخاباتی پرداختند.

وی ادامه داد: آن مسأله ای که در کلام همه این بزرگواران وجود داشت و ریاست محترم جمهور نیز شدیداً بر آن تأکید داشتند، حرکت در مدار قانون توسط تمامی عوامل اجرای انتخابات در کشور بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: رعایت مرّ قانون ملاک مسئولین نظام است و ما نیز در استان گلستان از این قاعده مستثنی نبوده و نیسیتم و اجرای قانون از زمان ثبت نام داوطلبان، تا استعلام از مراجع چهارگانه، بررسی صلاحیتها و … همه و همه باید در چهارچوب قوانین انتخابات کشور باشد.

وی با بیان اینکه هیأتهای اجرایی شهرستانها توسط فرمانداریها شناسایی شده اند، افزود: هم اکنون این آمادگی در شهرستانهای استان وجود دارد که به محض آغاز فرایند رسمی و قانونی انتخابات، از ظرفیت هیآتهای اجرایی بهره مند شویم.

رئیس ستاد انتخابات استان  با تأکید بر دوری جستن عوامل انتخابات از هر گونه نگاه افراطی گری گفت: مردم ما در انتخابات سال ۹۲ به اخلاق مداری رأی دادند و توقعشان این است که در مسیر برگزاری انتخابات اسفند ماه جاری ، مسئولان برگزاری انتخابات، اخلاق مداری را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

وی اضافه کرد: دولت مدافع قانون اساسی، ولایت فقیه و مردم است و ما به عنوان متولیان برگزاری انتخابات در راستای شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی که خواسته مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور است، رأی مردم را حق الناس می دانیم و از آن با تمام وجود حفاظت و حراست خواهیم کرد.

طهماسبی در ادامه بیان کرد: جلسات ستاد انتخابات استان و کمیته های ذیل این ستاد بصورت مدون و هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد و صورتجلسه و مصوبات آن به ستاد انتخابات کشور ارسال خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه اعضای ستاد انتخابات در استان و شهرستانها به دلیل اهمیت موضوع انتخابات، از این پس کار خود را مضاعف نمایند و در تمامی مراحل انتخابات حضوری فعال داشته باشند تا بتوانیم انتخاباتی قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار نماییم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۷ ب.ظ

دیدگاه