طهماسبی معاون امنیتی سیاسی استاندار گلستان:طی ۹ ماه گذشته اقبال عمومی از رسانه ملی ۲۹ درصد کاهش داشته

البرز گلستان/علی اصغر طهماسبی ظهر چهارشنبه در نخستین کنگره شهدای دستگاه های قضایی استان گفت: بحث روز ما مباحث فرهنگی است و گرامیداشت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یکی از استراتژی های ما است تا بتوانیم از نعمت شهدا برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه برای فرهنگ سازی در تمام ابعاد، جمهوری اسلامی از استعداد بالایی برخوردار است، افزود: زمانی که همه می خواستند ارتش را منحل کنند امام راحل روز ارتش را نامگذاری کرد و در ادامه آن نامگذاری روز زن، روز جانباز، روز دستگاه قضایی، هفته وحدت، هفته دفاع مقدس و … از جمله نامگذاری ها و فرهنگ سازی هایی است که انجام شده است.

طهماسبی تصریح کرد: نامگذاری ۹ دی یک فرهنگ سازی بود که درون نظام به وجود آمد و این کار یک مبارزه دربرابر تهاجم فرهنگی است تا ما بتوانیم از این شبیه خون فرهنگی موفق بیرون بیاییم.

معاون امنیتی سیاسی استاندار گلستان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران صلابت دستگاه های قضایی را می رساند و اگر این صلابت نبود اقتدار دستگاه قضایی در پیچ و خم دوران ما تضعیف می شد.

وی افزود: شاید افرادی که در دستگاه های قضایی خدمت می کنند به واسطه اینکه درون آن قرار دارند این صلابت را نبینند و متوجه نشوند اما برای ما که از بیرون به آن نگاه می کنیم صلابت و اقتدار آن قابل لمس است.

۶۸ درصد جامعه درگیر فضای مجازی است

طهماسبی اظهار کرد: امروز جامعه ما از تمام اتفاقات و تغییرات رخ داده با خبر است و اگر ما امروز تغییرات را مدیریت نکنیم باید فردا بحران را مدیریت کنیم.

وی افزود: امروز فناوری نقش مهمی در جامعه دارد و بالغ بر ۶۸ درصد جامعه ما از فضای مجازی استفاده می کنند و این در حالی است که این آمار برای دنیا ۵۰ درصد است.

معاون امنیتی سیاسی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه ما هم باید در فضای مجازی حضور داشته باشیم، گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت فضای مجازی به بهترین شکل برای رسیدن به اهداف خود برسیم.

طهماسبی گفت: متاسفانه طی ۹ ماه گذشته اقبال عمومی از رسانه ملی ۲۹ درصد کاهش داشته و ما باید تلاش کنیم حال که مردم از فضای مجازی بیشتر استفاده می کنند نقاط مثبت آن را بیشتر نمایان کنیم.

وی افزود: اعتماد سازی در جامعه امر مهمی است که باید با توجه به سرمایه های اجتماعی این اعتماد را در مردم به وجود آوریم.

طهماسبی با بیان اینکه امنیت پدیده ای نیست که دیده شود و تامین امنیت هزینه های خاکستری دارد که دیده نمی شود، گفت: با توجه به شرایط کشورهای همسایه ایران هم در منطقه، فرا منطقه و بین المللی از نقش مهمی برخوردار است.

کشورهای مسلمان منطقه آب در آسیب دشمن می ریزند

وی افزود: برخی از کشورهای اسلامی آب به آسیاب دشمن می ریزند و امروز شاهدیم در پیوند عربستان و اسرائیل از بیت المال مردم هزینه می شود.

طهماسبی با بیان اینکه حدود یک سال برای برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان زمان گذاشته شده است، افزود: بالغ بر چهار هزار برنامه در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: ۲۵ آبان سال جاری افتتاحیه اجلاسیه چهار هزارشهید گلستان در تهران و با حضور گلستانی های مقیم پایتخت برگزار شد و تا ۲۵ آذر سال جاری برنامه های متنوعی از جمله برگزاری کنگره دانش آموزی و دانشجویی، کنگره شهدای اهل سنت و امروز هم کنگره شهدای کارمند در استان گلستان برگزارشد.

طهماسبی با بیان اینکه امروز بزرگترین رخداد فرهنگی ،سیاسی ، اخلاقی و … در استان گلستان در حال برگزاری است، گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم چراکه در دو دهه گذشته برگزاری چنین مراسمی بی بدیل بوده است.

وی افزود: باید با برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان راه شهدا را ادامه دهیم و امیدوارم روسای ادارات، کارمندان، ورزشکاران و هنرمندان هم راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این دیدار از سوی رهبری استان گلستان نمونه بارز وحدت در جامعه اسلامی نام برده شد./مهر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

دیدگاه