حجه الاسلام دکتر احمدی رئیس ستاد بزرگداشت قدس استان گلستان: روز تاریخی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای تمامی نسل هاست

راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس موجب شکست جبهه استکبار و قوت قلب مستضعفین است
به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان حجه الاسلام والمسلمین احمدی ؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت : ان شاء ا… با درک لیالی نورانی قدر خداوند متعال ما را از طائمین حقیقی و صائمین واقعی قرار دهد .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است ان گلستان با اشاره به روز جهانی قدس و بیان اینکه این روز تاریخی که یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای تمامی نسل هاست گفت : امروز چشم و گوش جهانیان متوجه محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سکانداری ولایت فقیه است .
حجه الاسلام دکتر احمدی خاطر نشان کرد در زمان رژیم دست نشانده پهلوی اگر کسی نگاه منتقدانه به صهیونیسم داشت به جرم این گناه می بایست متحمل شکنجه و زندان میشد ، حضرت امام خمینی (ره) با نگاه تیزبینانه و دوراندیشی خاصی که داشتند اسرائیل را نه تنها دشمن جهان اسلام بلکه برای تمامی دنیا خطرناک دانستند و امروز شاهد هستیم که این تفکر و این نگاه عمیق چگونه در جهان ریشه دوانیده و رسوخ کرده است و یادگار ارزشمند آن فقید مجاهد هرساله با شکوهتر ، استوارتر و کوبنده تر از گذشته برگزار و لرزه بر اندام اسرائیل و همپیمانان خبیثش می اندازد .
رئیس ستاد بزرگداشت قدس استان گلستان خاطر نشان کرد : مسئولین کشور ایران اسلامی در هرجایگاهی که هستند امانت دار این میراث گرانقدرند و می بایست از هر تلاشی برای برگزاری باشکوهتر و زنده نگاه داشتن آن فروگذار ننمایند . که با این نگاه خالص ، ثواب الهی و اجر اخروی در پی خواهد داشت .
بی شک برگزاری راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت قلب مستضعفین و ستمدیدگان مظلوم فلسطین خواهد بود و در ادامه نابودی اسرائیل و صهیونیزم را در پی خواهد داشت .
وی در پایان گفت : مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مرکز استان (شهرستان گرگان ) رأس ساعت ۳۰/۱۰ روز جمعه ۱۹تیر ۱۳۹۴ از میدان شهرداری به طرف چهارراه میدان ، خیابان شهید رجایی و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد . و لذا از همه مردم مومن متعهد و روزه دار سراسر استان گلستان دعوت میکنم در این همایش عظیم که مصادف شده با ۲۳ ماه مبارک رمضان با دلهایی نورانی به نورانیت قرآن و معطر به عطر لیالی قدر خالصانه و مقتدرانه در صحنه حاضر شوند و با صلابتی مثال زدنی نابودی استکبار را در حمایت از مظلومیت فلسطین و مستضعفین فریاد بزنند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۶ ق.ظ

دیدگاه