سردارجاویدان فرمانده انتظامی گلستان:مقابله با هرگونه ناامنی ازجمله سرقت، باید اولویت اول کاری کلانتری و پاسگاه‌ها باشد

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” در کمیسیون شورای عالی تحول کوپ که در شهرستان مینودشت برگزار شد ابراز داشت: هدف و کانون تمرکز کمیسیون تحول ،رضایت مندی شهروندان و ارتقاء کار آمدی پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر ارتقاء سطح بنیه اعتقادی کارکنان و تقویت باورهای دینی و اعتقادی،‌ تصریح کرد:‌ همه فرماندهان و مدیران در نظارت و صیانت از کارکنان مسئول و باید به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه تشدید مبارزه و مقابله با هرگونه ناامنی ازجمله سرقت، باید اولویت اول کاری کلانتری و پاسگاه‌ها باشد، افزود: برای پیشگیری از جرایم باید برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.

سردار جاویدان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و منابع می‌ توان از حداکثر توان ، امکانات و تجهیزات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان بهره برد و امکانات و نیروی انسانی در خدمت اجرای صحیح ماموریت و ایجاد امنیت مطلوب قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از اصول اساسی فرماندهان و مسئولان در یگان‌ها محسوب می شود، خاطر نشان کرد: کلانتری ها و پاسگاه ها به جهت بیشترین ارتباط با مردم  باید اخلاق را در یگان خود نهادینه کنند.

وی با تأکید بر اصل مردم داری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی مأموران پلیس، اظهار داشت: رعایت این مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می شود.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تاکید بر اینکه کلانتری و پاسگاه ها به عنوان ویترین ناجا به حساب می آیند، خاطر نشان کرد: حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت های کلانتری ها و پاسگاه ها به شمار می رود و کارکنان ضمن اهتمام به رعایت مسائل معنوی نسبت به رعایت وضعیت ظاهری توجه داشته باشند.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۵ ب.ظ

دیدگاه