عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ازتخصیص یک روز از ماه به روز فرهنگی درهر یک از شهرستان های استان خبرداد

به گزارش البرز گلستان به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت پنجم آذر سال ۵٧ شهرستان گرگان، گفت: امیدوارم با تاسی از پیام و آرمان های انقلاب در راستای اهداف متعالی آن قدم برداریم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از کلیه همکاران ستادی و شهرستای در برپایی جشن های مردمی بهار مهربانی، اظهار کرد: در تلاش هستیم یک روز از ماه را به روز فرهنگی هر یک از شهرستان های استان اختصاص دهیم همچنین با بهره مندی از ظرفیت گروه های آماتور و غیرحرفه ای بومی ضمن انگیزه بخشی و حمایت از آن ها فضای نشاط اجتماعی سالم اجتماعی در محلات پدید بیاوریم.

وی با تاکید بر ارائه برنامه های پیشنهادی دارای محتوای مناسب توسط ادارات شهرستان ویژه ۴٠ سالگی انقلاب، اظهار کرد: شایسته است در برنامه ریزی و تبیین برنامه ها به محتوا و ظاهر فاخر آثار توجه ویژه ای نشان دهیم.

این مدیر استانی به تلاش های صورت گرفته برای جذب منابع و جلب حمایت خیرین فرهنگی اشاره کرد و افزود: برپایی سینمای سیار در سراسر استان و توجه ویژه به آسیب های اجتماعی در برنامه های آتی پیش بینی شده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدوارم با بهره مندی از تجارب یکدیگر و خرد جمعی بتوانیم راهکارهای موثری را برای توسعه و تعالی فرهنگ ، هنر و رسانه استان یافته و اجرایی و نهادینه نماییم.

در ادامه جلسه هر یک از معاونین به نوبت پیرامون رفاهی همکاران، تفاهم نامه ها و تخصیصی ها، پلاتوهای نمایشی، احیای سینماهای فرسوده، تسهیل و حمایت از گروه های آماتور بومی، تشکیل کارگروه های فرهنگی و هنری مطالبی را ابراز داشتند.

شایان ذکر است ارسال گزارش طرح تکریم ارباب رجوع، ارسال مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها، بیمه نامه تالار، فعالیت های کتاب خوانی، شناسنامه محیطی از عمده موارد مطروحه از جانب روسای ستادی و شهرستانی در این جلسه بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیدگاه