دکترزنگانه استاندارگلستان در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی استان : ورزشکاران گلستانی بادرخشش خودبهترین لحظات را به کشورهدیه کردند/ افتتاح ۱۸۰۰ پروژه عمرانی همزمان باحضور رئیس جمهور دراستان

کدخبر:۷۴۲۷۶

البرز گلستان/استاندار گلستان با بیان اینکه ورزشکاران استان پایبند به معنویات و اخلاقیات هستند، افزود: «ورزش» یک پلکان برای تکامل است که نباید از آن دور باشیم.

استاندار گلستان در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی ۱۴۰۲ «جهانی، آسیایی و پارا آسیایی» استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: راه طولانی را در بُعد توسعه‌ای استان پیش‌رو داریم که ورزش هم از این قضیه مستثنی نیست.

وی ورزش قهرمانی گلستان را در شأن مردم استان دانست و ادامه داد: ورزشکاران گلستانی با درخشش خود بهترین لحظات شاد و سربلندی را برای کشورمان هدیه کردند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه علی‌رغم محدودیت‌هایی که در زیرساخت‌های استان وجود دارد، ورزشکاران این خطه همچنان افتخار آفرینی می‌کنند، افزود: اینها نشأت گرفته از همت والای ورزشکاران و تلاش‌های مضاعف مدیران، هیأت‌ها، مربیان، خیرین ورزشی و دیگر دست‌اندرکاران است.

ورزشکاران گلستان سفیران اخلاق در عرصه‌های بین المللی

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های ورزشکاران سبب شده پرچم و سرود مقدس جمهوری اسلامی، چشم‌ها و گوش‌ها را بنوازد، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها علاوه بر ثبت و ضبط در تاریخ به عنوان الگو برای نسل‌های جدید مطرح هستند.

زنگانه وجود بیش از پنج‌هزار شهید ورزشکار را مبین این دانست که ورزشکاران منش معنوی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، اضافه کرد: حضور قدرتمندانه ورزشکاران در میادین ورزشی نشانگر این است که آنها به انجام تکالیف اخلاقی و اسلامی خود آگاه هستند.

وی با بیان اینکه یک ورزشکار با اخلاق می‌تواند سفیر خوب کشورمان در عرصه‌های بین المللی باشد، تصریح کرد: «ورزش» یک پلکان برای تکامل است که نباید از آن دور باشیم

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه مجموعه مدیران شهری نسبت به همه کاستی‌ها اطلاع دارند و با تلاش بی‌وقفه در مسیر رفع موانع و ارتقای کیفیت زیرساخت‌ها هستند، یادآور شد: طی دو سال اخیر بیش از ۶۰ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای انجام شده تا ورزش از رده سنی پایه و از مدارس آغاز شود تا اثرگذاری داشته باشد.

وی از تلاش دشمن برای افزایش نفاق، درگیری و اختلاف در استان گلستان خبر داد و گفت: استان گلستان در مسیر پیشرفت شتابان قرار گرفته و برای رفع عقب ماندگی‌ها به اعتبارات ملی نیاز دارد و رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم نیز نگاه مثبتی را به تأمین اعتبارات عمرانی در حوزه‌های آب، راه، برق، ورزش، گردشگری و دیگر حوزه‌ها دارند.

عالی‌ترین مقام دولت در گلستان با اشاره به اینکه همزمان با سفر دوم رئیس جمهور و افتتاح پروژه های جدید راه، دیگر «جاده مرگ» در استان گلستان نخواهیم داشت و بخشی از ۱۶ اقدام پروژه علاج‌بخشی و احیای خلیج گرگان نیز افتتاح می‌شود، افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه را در استان گلستان افتتاح خواهیم کرد.ایسنا

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۶ ب.ظ

دیدگاه