حجت الاسلام کشیری امام جمعه مینودشت: امام خمینی(ره) ابر مرد تاریخ است که به جهان اسلام عزت بخشید

کدخبر:۵۲۵۲۷

امام جمعه مینودشت: امام خمینی(ره) ابر مرد تاریخ است که به جهان اسلام عزت بخشید

به گزارش البرز گلستان گروه مذهبی/حجت الاسلام کشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت:بالاترین چیزی که انسان می تواند در عالم دنیا از آن بهره‌برداری کند و آخرتش را بسازد،نماز است. نمازجمعه مسیر بهشت است و پایگاه اصلی ولایت مطلقه فقیه است؛ از همین نمازجمعه بود که جوانان ما راهی جبهه های جنگ شدند و نماز جمعه در هشت سال دفاع مقدس صدام و طرفدارانش را بر زمین زد.

ایشان به ارواح طیبه امام(ره)درود فرستاد و گفت: امام خمینی(ره) ابر مرد تاریخ است که به جهان اسلام عزت بخشید و قرآن را از مهجوریت درآورد و به صحنه زندگی مردم برگرداند و رمز پیروزی امام راحل این بود که به مردم ایران عشق می ورزید و تا پایان عمر دغدغه محرومین و ذاغه نشینان را داشت نه کاخ نشینان و تا پایان عمرش با اشرافی گری مبارزه کرد،مردم امامین انقلابشان را دوست دارند و با یک اشاره به رهبری معظم انقلاب این ملت توفنده و کوبنده بر سر دشمن وارد خواهند شد.

امام جمعه در باب انتخاب اصلح با در نظرگرفتن هفت شاخصه رهبر معظم انقلاب برای کاندیدای اصلح گفت: رئیس جمهور باید بتواند مدیریت کشور را کند،با ایمان باشد و کشور فروش نباشد،ضد فساد باشد و اگر یک فساد صورت گرفت برخورد کند ولو از نزدیکانش باشد،دارای روحیه جهادی و بسیجی باشد و به جوانان اهمیت دهد و مشکلات را در داخل کشور حل کند و مردمی باشد.

/انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه