حمیدی فرماندار کلاله در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان:۱۱۳ پروژه با اعتبار بالغ ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‎شود

به گزارش البرز گلستان حمیدی فرماندار کلاله  در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان اظهار کرد: تلاش شده که برنامه‎های شهرستان در ایام دهه فجر متفاوت با سال گذشته باشد و بر این اساس از ابتدای سال حمیدی فرماندار کلاله  در نشست خبری با ستاد خبری چله انقلاب گلستان چهل سالگی انقلاب اسلامی را پیگیری کردیم.

فرماندار کلاله ادامه داد: دشمن در صدد است انقلاب چهل سالگی خود را نبیند و دشمنان برعلیه ما جنگ خود را آغاز کردند و این موضوع بارها در جلسات گوشزد شده تا در برنامه‎های چهل سالگی انقلاب حضور پررنگی را داشته باشیم.

حمیدی با بیان اینکه ۵۵۰ برنامه در ایام دهه فجر در سطح شهرستان کلاله در نظر گرفته شده است، افزود: هماهنگی بین دستگاهی با سپاه و بسیج، شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی برقرار شده تا برنامه‎های خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی اظهارداشت: مستند تلویزیونی به مدت ۳۰ دقیقه از اقدامات ۲۰ دستگاه‎های اجرایی تدارک دیده شده است تا مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح شهرستان کلاله آشنا شوند.

فرماندار کلاله افزود: قبل از انقلاب در شهرستان حدود ۸ کیلومتر آسفالت داشتیم و امروز ۴۶۰ کیلومتر جاده آسفالته داریم و در حوزه آبرسانی در شهرستان توفیق‎های خوبی داشتیم و پیش از انقلاب آبرسانی بهداشتی وجود نداشت و با یک هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع آب لوله کشی با ۱۱۵ روستا به لحاظ گستردگی سومین شهرستان استان تلقی می‎شود.

حمیدی متذکر شد: بیش از ۸۲ درصد روستاها آبرسانی مستقیم به شکل بهداشتی شده و ۱۸ روستا با تانکر آبرسانی می‎شود و در تلاش هستیم که تا دو سال آینده آبرسانی بهداشتی به این روستاها نیز انجام شود.

وی افزود: در بحث گازرسانی ۹۸ درصد روستاهای ما گازرسانی انجام شده و قبل از انقلاب ما به هیچ عنوان گازرسانی نداشتیم و در بحث مخابرات در انقلاب توفیق‎های خوبی بدست آوردیم و خرسندیم که اکثر روستاهای ما دارای زمین ورزشی هستند.

حمیدی یادآور شد: برای نخستین بار در شهرستان کلاله به صورت متمرکز مراسم استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی( رحمه الله علیه) از فرودگاه کلاله برگزار می‌شود.

فرماندار کلاله یادآور شد: ۱۱۳ پروژه با اعتبار بالغ ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‎شود و ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی می‎شود.

حمیدی با بیان اینکه ۸۴ درصد اشتغال سهم در نظر گرفته شده برای کلاله محقق شده است، افزود: در این شهرستان ۱۴ میلیارد تومان توانستیم جذب تسهیلات داشته باشیم که با این رقم میزان تعهد اشتغال ما به ۱۰۰ درصد رسیده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

دیدگاه