فرماندارشهرستان علی آباد کتول : ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

کدخبر:۴۷۷۷۳

البرز گلستان محسن سوخته سرایی» فرماندار علی آباد کتول  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در حوزه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و غیره بیش از ۵۰ عنوان برنامه را در ایام الله دهه فجر در علی آبادکتول تدارک دیده شده است.

فرماندار علی آباد کتول  ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته در ایام دهه فجر از نظر تعداد و اعتبارات شاهد رشد قابل توجهی در برنامه های عمرانی هستیم.

وی افزود: این پروژه ها شامل ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و  ۶۹ پروژه نیز به عنوان طرح اقتصادی و اشتغالزایی در نظر گرفته شده است.

فرماندار علی آباد کتول بیان کرد:  برخی از این برنامه ها با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و در اجرای برنامه ها به پروتکل های بهداشتی اهتمام خواهیم داشت.

سوخته سرایی افزود: برگزاری جشن های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست با شاعران و هنرمندان، برگزاری نشست های خبری، اجرای گروه های موسیقی و پخش به صورت مجازی، تکریم از خانواده معزز شهدا و مادران شهدا در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی اظهارکرد: همچنین برنامه ورزشی و فرهنگی طی دهه فجر در شهرستان علی آبادکتول اجرا می شود که تجدید میثاق با شهدا، تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، برگزاری مسابقه فیلم کوتاه، نشست شاعران و ادبا، اجرای موسیقی های محلی کتولی و مسابقه پرواز با پاراگلایدراست.

سوخته سرائی با اشاره به پروژه های عمرانی و تولیدی، ادامه داد: ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: این طرح ها ۱۹۹ شغل ایجاد کرده و بیش از ۲۴ هزار خانوار هم از آن بهره مند می شوند.

سوخته سرائی ادامه داد: طرح های آبخیزداری و کنترل سیلاب، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی و غیره از جمله این طرح ها است.

سوخته سرائی ادامه داد: کارخانه فولاد در شهرک علی آبادکتول با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۷۲ نفر کلنگ زنی می شود./انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۸ ب.ظ

دیدگاه