دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان؛ مجوز خرید یک دستگاه تصویربرداری ام‌آرآی بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس صادر شد

کدخبر؛۶۱۹۲۲

البرز گلستان/

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت که با تصویب کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز خرید یک دستگاه تصویربرداری ام‌آرآی برای بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس متعلق به سازمان تامین اجتماعی صادر شده است.

رمضان زینلی در همایش بزرگداشت هفته جمعیت  و تجلیل از کارکنان دارای سه فرزند و بیشتر شاغل در درمانگاه‌های تامین اجتماعی شرق گلستان افزود: هزینه خرید دستگاه ام‌آرآی حدود ۵۰۰ میلیارد ریال است که اعتبار مورد نیاز آن تخصیص یافته و مراحل خرید این دستگاه تشخیص پزشکی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: همزمان با فرایند خرید که درسطح ملی درحال پیگیری است، مقدمات آماده کردن فضای مناسب برای نصب این دستگاه در محل بیمارستان خاتم الانبیاء نیز درحال انجام است تا پس از انتقال دستگاه به بیمارستان نصب و خدمات رسانی آن آغاز شود.

زینلی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان همچنین عملیات ساخت درمانگاه فوق تخصصی در بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس، ساخت درمانگاه‌های مینودشت، کلاله و رامیان و نیز مرحله دوم کلینیک دندانپزشکی و آزمایشگاه بیمارستان کلاله را در دستور کار دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان همچنین با مهم دانستن مساله جمعیت و حرکت به سمت جوانی آن، گفت: متاسفانه طی سه دهه گذشته جمعیت ایران به سمت سالمندی در حرکت بوده که یک زنگ خطر محسوب می‌شود.

وی، جمعیت جوان را از مهمترین سرمایه‌های یک جامعه دانست و افزود: هر چقدر جمعیت جوان یک کشور بیشتر باشد، رشد و توسعه و تحرک و پویایی آن هم افزایش خواهد یافت.

زینلی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست جوانی جمعیت و فرزندآوری بسته‌های تشویقی به همکاران آقا و خانم شاغل در این سازمان و درمانگاه‌های آن اهدا می‌کند.

وی گفت: در مراسم امروز به حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان دارای سه فرزند و بیشتر شاغل در درمانگاه‌های تامین اجتماعی شرق گلستان هر کدام هدیه ۲۰ میلیون ریالی و هدایایی نیز برای همسران آنها تقدیم می‌شود.

بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس به ام‌آرآی مجهز می‌شود

همچنین در این مراسم یکی از مدیران بیمارستان خاتم الانبیاء گنبدکاووس هم در گزارشی به موفقیت‌های یک سال اخیر این مرکز درمانی پرداخت و گفت: کسب رتبه نخست اعتبار سنجی در بین ۲۳ مرکز درمانی گلستان، کسب رتبه دوم اعتبار سنجی کشوری در بین بیمارستان‌های همطراز، اخذ گواهینامه مدیریت سبز، رتبه دو ضریب اشتغال تخت و هشت سال رتبه نخست اجرای برنامه‌های عملیات کشوری بخشی از این افتخارات است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تبرک پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) و سرود سلام فرمانده توسط فرزندان کارکنان شاغل در درمانگاه‌های تامین اجتماعی شرق گلستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که فرماندار ویژه و برخی مدیران گنبدکاووس هم در آن حضور داشتند.

نیمی از جمعیت حدود ۲ میلیون نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۷ ب.ظ

دیدگاه