مدیر عامل شرکت گاز گلستان:۹ روستا با سه هزار خانواده بهره بردار و ۱۲۰ واحد صنعتی به مناسبت ایام دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می شوند

کدخبر:۴۷۹۲۰

«علی طالبی» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۷۰ درصد از سبد انرژی کشور را گاز طبیعی تشکیل می دهد و در استان ما این عدد ۷۵ درصد برآورد می شود.

به گزارش البرز گلستان/ مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان گلستان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

طالبی یادآور شد: در روزهای انتهایی هفته گذشته مصارف خانگی هشت میلیون متر مکعب بود و در برودت هوا که در روز جمعه اتفاق افتاد مصارف گاز در استان بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ متر مکعب رسیده است که بالغ بر ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آن مربوط به مصارف خانگی بوده است.

وی گفت: ۹ روستا با سه هزار خانواده بهره بردار و ۱۲۰ واحد صنعتی به مناسبت ایام دههه فجر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

سرپرست شرکت گاز گلستان ابراز داشت: ۹۹۷ روستای کد دار  در سطح استان گلستان وجود دارد  و از این میزان ۹۰۱ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و گازرسانی به ۱۳ روستا در دست اقدام است.

طالبی بیان کرد: طرح گازرسانی به ۲۵  روستا در مرحله تنظیم پیمان و اجرا قرار دارد و ۱۶ روستای زیر ۲۰ خانوار در استان داریم که عملا نمی توانیم به این روستاها گازرسانی کنیم و همچنین ۱۴ روستا نیز مشکل جابه جایی، کوچ و غیره دارند که قابلیت گازرسانی به این روستاها نیز در حال حاضر وجود ندارد.

طالبی  بابیان اینکه عملیات گازرسانی به پنج روستای جدید در در ایام الله دهه فجر آغاز می شود، افزود:  در سال آینده به ۵۰ روستا در سطح استان گازرسانی می شود و یا آنکه عملیات گازرسانی در این روستاها را آغاز خواهیم کرد./انتهای پیام

خبررمسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه