عملیات گاز رسانی شرکت گاز گلستان در سخت ترین شرایط جوی به روستاهای کوهستانی شاهکوه علیا، سفلی و چهار باغ با۴۰درصد پیشرفت

به گزارش البرز گلستان  تور رسانه ای خبرنگاران استان گلستان از پروژه های  گاز رسانی به سه روستای چهار باغ و شاهکوه علیا و سفلی امروز با حضور کارشناسان وپیمانکاران مورد بازدید واقع شد.

کارشناسان گاز در این منطقه اظهار کردند:این پروژه گاز رسانی از اردیبهشت ۹۷ کلید خورده است و در اواخر سال ۹۸مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همچنین در این بازدید کارشناسان  از،صعب العبور بودن گذر  لوله ها و سرمای شدید و یخبندان از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه مهم خبر دادند.

ضمن آنکه مسیر این پروژه قریب به ۵۴ کیلومتر اعلام شده است.

مهندس  روبوسه در این بازدید  اظهار کرد: ایستگاهی در شاهکوه سفلی نصب شده است که فشار گاز را از ۲۵۰ پوند به ۶۰ پوند تبدیل می کند.

وی افزود:در ایستگاه چهار باغ نیز یک دستگاه تقلیل فشار وجود دارد.

مهندس فرهاد کر نیز اعلام کرد: ما در این پروژه با۵۵ موانع طبیعی روبرو بوده ایم که عمده کار ما در حاشیه جاده هامی باشد.

کارشناسان در این بازدید کل بودجه این پروژه را ۸میلیارد و ۴۱۸میلیون  تومان اعلام کرده‌اند.که در سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

ابوالقاسمی  رئیس اداره روابط عمومی شرکت گاز گلستان تعداد خانوارهای بهره مند از نعمت گاز در روستای چهار باغ ۶۵۰ خانوار و شاهکوه علیا ۱۷۰ خانوار و شاهکوه سفلی ۱۶۰۰خانوار اعلام کرد.

وی همچنین از شبکه گذاری  ۵۵ کیلومتر با انشعاب ۱۰۳۲ علمک  در این سه روستا خبر داد.

در این بازدید خبرنگاران از نزدیک با عملیات لوله گذاری  و جاده سازی در این منطقه از نزدیک بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۰ ب.ظ

دیدگاه