نشست خبری مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اصحاب رسانه استان پیرامون دستاوردهای سفر مدیر عامل سازمان به گلستان

کدخبر ۵۶۷۴۵

به گزارش البرز گلستان نشست خبری مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اصحاب رسانه استان  امروز صبح در سالن اجتماعات با حضور نوردهی مدیر کل تامین اجتماعی و دکتر نصرتی مدیر در مان تامین اجتماعی بر گزار شد.

ابتدا دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی اظهار کرد:سازمان تأمین در سه حوزه بیمه ای و درمان و بانک رفاه کار می کند و این حوزه ها با هم هماهنگ می باشند.

وی افزود؛در بخش در مان از کارگران تا استاد دانشگاه را تحت پوشش دارند وبخش در مان بدنبال اثر گداری دامنه فعالیت ها می باشد. در حوزه درماندوبخش کار می شود بخشی خرید درمان  و بخشی تولید خدمت می باشد و خرید خدمت ۱۴۰۹ مرکز می باشد و با ۷۰۷ پزشک طرف قرداد داد داریم .

وی افزود: ما دو بیمارستان داریم  و ۱۳۷ متخصص و ۱۷ دندانپزشک در درمان مستقیم داریم.

دکتر نصرتی در باره بخش سفر مدیر عامل سازمان گفت: استان گلستان در ۳۱ وشور در شاخصه های توسعه ۳۱ می باشد و بیش از ۲۸۰۰ تخت در مان کم داریم و مدیر جدید تمامی مصوبات قدیمی تایید و ام آر ای بیمارستان حکیم تایید و ۵۰ تخت معمولی و ۶ تخت ای سی یو تایید شد  و بزرگترین ارژانس کشور مربوط به بیمارستان حکیم می باشد و درمانگاه آق قلا و مینودشت  بدنبال زمین اهدایی برای ساخت می باشد.

سپس نودهی مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهار کرد: در حوزه بیمه ای در ۱۳ شعبه فعالیت دارد جمعیت تحت پوشش بیش از  ۸۲۲.۸۳۰ نفر می باشد.

وی افزود: ماهیانه ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اجتماعی حقوق پرداخت می کند. و از اول خرداد ۹۹ دفترچه خدمات درمانی حذف شده و از اول اسفند ۹۹ سازمان دیگر تولید دفترچه نداشته و بیمه شده با کد ملی خدمات درمانی خود را در یافت کنند که این صرفه جویی خوبی برای سازمان داشت.

نودهی در ادامه تاکید کرد:گلستان جز ۵استان اول در نسخه الکترونیکی می باشد.

وی در بار حقوق بازنشستگان گفت دو مرحله در سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ انجام شده است و حدود دو نیم برابر افزایش حقوق داشته ایم .

مدیر کل  تامین اجتماعی گلستان  سپس خاطرنشانکرد:  طرح ۳۰۷۰ از آبان ۹۹ سی خدمت دیجیتالی  اجرایی شده که  بزودی به ۴۰ خدمت غیر حضوری می رسد و از مزیت های آن غیرحضوری شدن حضور بیمه شدگان می باشد که هر نوع احتمال و مفسده را از بین می برد.

وی گفت :پیگیری ساخت و سازهای پروژه‌ای درماتی یکی از کارهای مهم سازمان بود.

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸ ق.ظ

دیدگاه