سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان: کشاورزان فروشنده محصولات زراعی سال ۱۴۰۰ به دولت باید اطلاعات خود را در پهنه بندی وزارت جهاد به‌روزرسانی کنند

کدخبر۴۷۰۴۶

البرز گلستان سید خالق سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی ۱۴۰۰ با حضور دستگاه‌های نظارتی و رؤسای واحدهای ستادی، اظهار کرد: جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات ابلاغی به منظور ایجاد آمادگی کامل و برطرف ساختن موانع احتمالی برگزار شده است.

وی افزود: در راستای حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و عامه، همچنین پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی، راهکارها و پیشنهادات فنی برای هر چه بهتر انجام شدن مراحل خرید گندم سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

سجادی گفت: کشاورزانی که می‌خواهند محصولات خود را برای سال زراعی بعدی تحویل دولت بدهند حتماً باید اطلاعات خود را در پهنه بندی وزارت جهاد به‌روزرسانی کنند.

وی افزود: کشاورزانی که در این سامانه ثبت نام نکرده و یا تغییراتی در سطح زیر کشت و مسائل دیگر ایجاد شده است، باید آن را در سامانه بروزرسانی کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان بیان کرد: کشاورزان همچنین باید برای دریافت پول خود در بانک عامل حساب داشته تا مشکلی در دریافت بهای محصول زراعی ایجاد نشود.

گفتنی است، پس از رایزنی و تبادل نظر حاضران، تصمیماتی به منظور تکریم کشاورزان و تسهیل عملیات مربوطه اتخاذ شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۰ ب.ظ

دیدگاه