حجت الاسلام ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان :برنامه( ۱۰ شب در ۱۰ مسجد )در دهه فجر به شکل گسترده تری در استان برگزار می شود

البرز گلستان حجت الاسلام ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: دهه فجر یک سند مهم خدشه ناپذیر ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و رهایی از چنگال ستمگران و ظالمان است.

وی ادامه داد: ملت ایران آزادی که سالیان سال در انتظار آن بودند در دهه فجر به ارمغان آوردند و برای این پیروزی تعداد زیادی برای سالیان سال مورد شکنجه قرار گرفتند و شهدای زیادی را نیز در راه انقلاب تقدیم کردیم.

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: ملت بزرگ ایران برای آزادی هزینه زیادی پرداخت و به رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه) با پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند که سرنوشت کشور را  بیگانگان رقم نزنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن و دهه فجر برای ملت ایران مهم است، دهه فجر را اگر جشن می گیریم مدیون انسان های بزرگی چون امام (رحمه الله علیه) و شهدا هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: دهه فجر تحت تاثیر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه قرار دارد و لذا دهه فجر متفاوتی امسال نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: روز ۲۱ بهمن کنگره بزرگی برای گرامیداشت سپهبد قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده که برخی از سفرای کشورهای خارجه در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی گفت: شهید سهپبد قاسم سلیمانی انسان بزرگی بود و شرورترین انسان ها وی را به شهادت رساندند و این نشانه بزرگی این شهید است که شقی ترین انسان دستشان به خون چنین انسان متدین و انقلابی آلوده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه صدها برنامه برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: جلسات متعددی برای برنامه های تشکل های دینی و قرآنی در ایام دهه فجر انجام شده و در صدد هستیم که برنامه «۱۰ شب در ۱۰ مسجد» در دهه فجر به شکل گسترده تری در استان برگزار کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه