معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان :تعامل بیشتر با مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی، یکی از اولویت های پلیس در هفته انتظامی است

کدخبر:۷۸۱۸۷

البرزگلستان سرمایه های اجتماعی، یکی از مهمترین برنامه های پلیس در هفته انتظامی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا نصیری رضی” با حضور در برنامه تلویزیونی “صبح عالی” ضمن تبریک هفته انتظامی، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان از مدت ها قبل برنامه های متنوعی برای هفته انتظامی در نظر گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه تعامل بیشتر با مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی، یکی از اولویت های پلیس در هفته انتظامی است، افزود: در طول این هفته فرماندهان و مسئولان انتظامی با حضور در سامانه ۱۹۷ از نزدیک با شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: همچنین کارشناسان مجرب پلیس در هفته انتظامی حضوری فعال در مراکز آموزشی و مساجد و اصناف دارند که این مورد نقش موثری در ارتقاء دانش انتظامی جامعه هدف دارد.
سرهنگ نصیری رضی در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت مقوله ای چند وجهی است که برای تولید و تامین آن دستگاه های مختلف و عموم شهروندان باید پای کار بوده و یاریگر پلیس باشند.
وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: کارکنان خدوم انتظامی ادامه دهنده راه شهدا هستند و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت در میدان حضور دارند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه