فرمانده انتظامی گلستان درمراسم معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبرداد:مقابله قاطعانه بامجرمان اقتصادی در دستورکارپلیس

کدخبر۴۵۱۱۹

گلستان، پیشرو در تشکیل پلیس امنیت اقتصادی/ مقابله قاطعانه با مجرمان اقتصادی در دستور کار پلیس

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سعید دادگر” در مراسم معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت و آرامش مردم، شبانه روز با جان و دل تلاش می کند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه امنیت، جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می شود، تصریح کرد: پلیس در سال های اخیر با رویکردی هوشمندانه در همه این زمینه ها ورود کرده و اقدامات موثری نیز انجام داده که رضایتمندی مردم و مسئولان را بدنبال داشته است.

سرهنگ دادگر با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشورمان و شرایط خاص اقتصادی امروز، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام، با ترفندهای مختلف و تبلیغات دروغین در فضای مجازی بدنبال القاء نا امیدی، رهاشدگی و فروپاشی اجتماعی بین مردم هستند.

وی افزود: در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم با تبعیت از بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و اتحاد و همدلی، نقشه های شوم بیگانگان را خنثی کرده و با کار و تلاش مضاعف، در راه اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پلیس می تواند با عمل درست خود برای نظام اسلامی آبرو کسب کند، گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی در مرزها، جاده ها، روستاهای دورافتاده و مراکز شهرها حضور فعال دارند و بدون هیچ چشم داشتی مشغول انجام وظیفه هستند.

سرهنگ دادگر با اشاره به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در گلستان، افزود: مقابله قاطعانه با مخلان اقتصاد کشور از مطالبات آحاد جامعه بوده لذا تشکیل این پلیس امری ضروریست و کمک شایانی به تامین امنیت در حوزه اقتصاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر مطالبه گری پلیس از سایر دستگاه ها در تامین نظم و امنیت، گفت: همه سازمان های متولی باید در راستای دفاع از امنیت یاریگر نیرو انتظامی باشند.

این مقام انتظامی افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، عمل به توصیه ها و بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا است لذا همگی باید در راستای مبارزه هدفمند و قاطع با فساد اقتصادی با تمام وجود تلاش کنیم.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: جرایم اقتصادی، سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم را کاهش می دهد لذا پلیس با عزمی راسخ در این راستا ورود کرده و با کمک مردم و مسئولان ذیربط، گام های موثری در زمینه برخورد با مجرمان این حوزه برخواهیم داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ “پهلوان نسب” بعنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان معرفی شد.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۴ ب.ظ

دیدگاه