لیاقتی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از افتتاح بک باب مدرسه خیری دو کلاسه در روستای بالاجاده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبرداد

کدخبر:۷۳۰۴۰

البرز گلستان/مراسم افتتاحیه  مدرسه دو کلاسه مرحوم حاج کریم یزدی و مرحومه حاج رقیه بهرامی  روستای بالاجاده کردکوی استان گلستان با مشارکت دکتر یزدی و اهالی خیراندیش روستان و اداره کل نوسازی مدارس  با حضور شاهکو محلی  معاون توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان و ذبیح الله لیاقتی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و اهالی و فرهنگیان روستای بالاجاده انجام شد.

لیاقتی در این مراسم  ضمن تشکر از دکتر یزدی بانی این عمل خیر و خیرین روستا و اداره کل نو سازی مدارس گفت : آغاز سال تحصیلی همراه با آغاز هفته دفاع مقدس بسیار تقارن مناسبی میداریم  و دانش آموزان با تحصیل علم رهروی راه شهدا و آینده سازان این کشور هستند.

وی گفت : آموزش و پرورش متعلق به یک نهاد نیست بلکه به همه نهادها و سازمان‌ها تعلق دارد مانند اداره کل مدرسه سازی که در این امر دخیل هستند.

وی افزود:با ساخت مدارس جدید و ساختمان‌های نو موجب جلوگیری از اتفاقات نا خواسته می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در باره این پروژه خیری گفت :این مدرسه در مساحت ۹۰متری که داری ۲کلاس و یک اتاق اداری می باشد با با هزینه ۱و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۲ ب.ظ

دیدگاه