مهندس نصیبی مدیر کل امور روستایی استانداری گلستان در نشست توسعه روستایی آق قلااز اجرایی شدن۱۲ پروژه روستایی شهرستان از اعتبارات بند«و» اجرایی خبرداد

البرز گلستان/مهندس نصیبی مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان در نشست “توسعه روستایی آق قلا” و در جمع دهیاران شهرستان  از ۱۲ پروژه روستایی شهرستان آق قلا از اعتبارات بند«و» اجرایی خبرداد.

وی ازدهیاران خواست توسعه اقتصادی روستاها را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: با پیشنهاد رئیس جمهوری و با تایید مقام معظم رهبری، مجلس در حال بررسی جهت اعطای ۱٫۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه و ایجاد اشتغال در روستاها است.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس توافق صورت گرفته با پست بانک، این بانک به طرح های مجوز دار و دارای توجیه فنی و اقتصادی، ۳ برابر بودجه تحقق یافته سال گذشته دهیاری ها به آنها تسهیلات اعطا می کند.

نصیبی تصریح کرد:شوراها و دهیاران باید با استفاده از ظرفیت ها و تعامل با ادارات در عمر باقی مانده شوراها اقداماتی جهادی در روستاها داشته باشند.

مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان تاکید کرد: ۶۹درصد جمعیت آق قلا ساکن روستاها هستند در حالی که میانگین جمعیت روستایی استان ۴۹ درصد می باشد و این موضوع ضرورت اهمیت به روستاها در روند توسعه شهرستان را عیان می کند.

نشست توسعه روستایی شهرستان آق قلا با ریاست ضمیر فرماندار شهرستان و با حضور شکریان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان، قجری معاون فرماندار، آرخی و محمدی راد بخشداران مرکزی و وشمگیر، و دهیاران شهرستان برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ

دیدگاه